Anonym skriver:
Har i dag fundet ud af, at der er et par stykker fra mine unge dage (vi snakker 10år siden jeg har snakket med dem personligt) der har slettet mig på Facebook. Ved ikke helt hvordan jeg skal tage det. Egentlig er det jo ligegyldig, men kan ikke lade være at tænke på hvorfor. Jeg har aldrig selv slettet venner på Facebook. Kan se de stadig er venner med andre de har været ligeså "tætte" med som de var med mig dengang. Har I selv prøvet at blive slettet det? Eller har I slettet folk og hvorfor? Er sikker på jeg ikke har genereret dem på nogen måde.
Jeg har ikke særlig mange "venner" på facebook.. måske omkring 50-60 stk. og de er alle sammen nogen jeg ønsker skal se hvad jeg laver og som jeg ønsker at følge med i, hvis de i perioder går igennem nogen ting, som at ynke meget eller andet jeg ikke lige gider at se på, men stadig ønsker muligheden for at følge med i deres liv eller at give dem muligheden for at følge med i mit, så sletter jeg dem ikke men stopper med at følge dem, så de ikke dukker op i mit feed.
Folk der ikke ligger ret meget ud på deres facebook og som jeg ikke snakker med bliver slettet. Der er jo ikke noget ved at have dem på min liste.
Jeg er kun venner med folk jeg finder det relevant at være venner med.
Hvis det betyder meget for dig, synes jeg da bare du skal spørge eller ansøge dem igen. Det er der ingen skam i.
Anmeld
Citér