Slettet på Facebook?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2016

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Har i dag fundet ud af, at der er et par stykker fra mine unge dage (vi snakker 10år siden jeg har snakket med dem personligt) der har slettet mig på Facebook. Ved ikke helt hvordan jeg skal tage det. Egentlig er det jo ligegyldig, men kan ikke lade være at tænke på hvorfor. Jeg har aldrig selv slettet venner på Facebook. Kan se de stadig er venner med andre de har været ligeså "tætte" med som de var med mig dengang. Har I selv prøvet at blive slettet det? Eller har I slettet folk og hvorfor? Er sikker på jeg ikke har genereret dem på nogen måde.

Jeg har ikke særlig mange "venner" på facebook.. måske omkring 50-60 stk. og de er alle sammen nogen jeg ønsker skal se hvad jeg laver og som jeg ønsker at følge med i, hvis de i perioder går igennem nogen ting, som at ynke meget eller andet jeg ikke lige gider at se på, men stadig ønsker muligheden for at følge med i deres liv eller at give dem muligheden for at følge med i mit, så sletter jeg dem ikke men stopper med at følge dem, så de ikke dukker op i mit feed.

Folk der ikke ligger ret meget ud på deres facebook og som jeg ikke snakker med bliver slettet. Der er jo ikke noget ved at have dem på min liste.

Jeg er kun venner med folk jeg finder det relevant at være venner med.

Hvis det betyder meget for dig, synes jeg da bare du skal spørge eller ansøge dem igen. Det er der ingen skam i.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2016

Benjamins'mor

Jeg er kun venner med folk på Facebook som jeg snakker med, eller skriver med. 

Folk fra mine "yngre" dage (jeg er kun 21, men min ældste er 5 år), som jeg ikke længere snakker med, dem gider jeg heller ikke være venner med på Facebook. 

Og så sletter jeg folk som deler irriterende ting.

Anmeld Citér

29. januar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Har i dag fundet ud af, at der er et par stykker fra mine unge dage (vi snakker 10år siden jeg har snakket med dem personligt) der har slettet mig på Facebook. Ved ikke helt hvordan jeg skal tage det. Egentlig er det jo ligegyldig, men kan ikke lade være at tænke på hvorfor. Jeg har aldrig selv slettet venner på Facebook. Kan se de stadig er venner med andre de har været ligeså "tætte" med som de var med mig dengang. Har I selv prøvet at blive slettet det? Eller har I slettet folk og hvorfor? Er sikker på jeg ikke har genereret dem på nogen måde.

Jeg har ikke slettet nogle, bare sørget for der er nogle jeg ikke følger, bla min papsøster der er nabo til et par hvis søn forulempede mig seksuelt som barn og hun er også "venner" med sønnen ( hun ved så ikke hvad der er sket) men  bare at risikere at støde på deres efternavn eller se et billede af ham giver flashback til den gang, så det vil jeg ikke være model til. 

Anmeld Citér

29. januar 2016

ESV

Hvorfor i alverden går du så meget op i om andre gider være din ven, det må vel være deres tab! 

Anmeld Citér

29. januar 2016

Mom2Two

Anonym skriver:

Jeg sletter folk konstant... Folk der deler mishandling af dyr, mennesker, børn mm... Folk der konstant oplader træning, mad, osv... Folk jeg ikk kender, snakker med, eller som jeg ikk er interesseret i er så tætte på mig... Eller ganske enkelt fordi de ikk er i mit liv... Jeg ser ikk Facebook som et sted jeg samler folk jeg har sagt "Hej" til, men et sted for folk der ér i mit liv - folk jeg siger hej til på gaden... 

Anmeld Citér

29. januar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg sletter dem jeg ikke snakker med og har noget tilfældes med... Nogle ryger på begrænset så de kun ser hvad jeg ligger ud offentligt....

Folk fra mine børns klasse med mere, er jeg også begyndt at slette da det for mig høre til intra og ikke i privaten (feks fb grupper omkring praktisk i klassen, hvor tonen er grov) 

Jeg tror jeg er blevet meget; kommer jeg til at se dem? Har jeg nok tilfældes med dem til at jeg kunne se dem og bare generelt og de "passer" ind i det sted i livet jeg er... Jeg har faktisk os slettet familiemedlemmer der snarere i alt jeg likede, skrev til andre osv...

Anmeld Citér

29. januar 2016

2babygirls

Anonym skriver:

Jeg er ret slem til at slette folk på deres fødselsdag når jeg bliver bedt om at ønske dem tillykke, fordi jeg derved ser at vi faktisk ikke snakker sammen, og de ikke behøver være en del af mit "liv" mere 

Anmeld Citér

29. januar 2016

Mom2Two

2babygirls skriver:

Jeg er ret slem til at slette folk på deres fødselsdag når jeg bliver bedt om at ønske dem tillykke, fordi jeg derved ser at vi faktisk ikke snakker sammen, og de ikke behøver være en del af mit "liv" mere 

Hahahahha!! "Tillyyykkeeee" 

Anmeld Citér

29. januar 2016

jenny4

Anonym skriver:

Der forstår jeg godt :-) Men jeg opdaterer bare sjældent og kun hvis der er "større" nyheder. Skal nok ikke spekulere så meget over det, men man tænker straks om folk er blevet sure eller hvorfor man skal slettes når de har 300 venner.

Måske du er slettet netop fordi du sjældent opdaterer.. Kan være de ikke vil dele deres liv med dig når du ikke deler med dem. 

Jeg har tidligere slettet nogen som jeg ikke længere har anden kontakt til end fb ud fra tanken om at fb er til venner, og hvorfor gider en som jeg aldrig ser følge med i mit liv, mine børn, mine ligegyldige likes og kommentarer på andre venners billeder og statusopdateringer? Jeg har i hvert fald ikke brug for at følge med i deres..

Anmeld Citér

29. januar 2016

mpr

Anonym skriver:

Altså jeg sletter hvis det er folk jeg ikke snakker med længere og ikke har gjort det i flere år.. Hvis jeg kan lide at følge med i deres liv gør jeg det selvfølgelig ikke.. Og især folk med anden politisk holdning som jeg ikke har snakket med længe, kan sætte mit pis i kog på en måde som gør at de bare bliver fjernet med det samme 

Generelt er det intet personligt, men min profil er generelt låst for omverdenen, og gider ikke at folk jeg delvist ikke kender/snakker med skal snage i mit liv.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.