Slettet på Facebook?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.345 visninger
21 svar
19 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. januar 2016

Anonym trådstarter

Har i dag fundet ud af, at der er et par stykker fra mine unge dage (vi snakker 10år siden jeg har snakket med dem personligt) der har slettet mig på Facebook. Ved ikke helt hvordan jeg skal tage det. Egentlig er det jo ligegyldig, men kan ikke lade være at tænke på hvorfor. Jeg har aldrig selv slettet venner på Facebook. Kan se de stadig er venner med andre de har været ligeså "tætte" med som de var med mig dengang. Har I selv prøvet at blive slettet det? Eller har I slettet folk og hvorfor? Er sikker på jeg ikke har genereret dem på nogen måde.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2016

SandraXOXO

Jeg sletter folk der feks deler irriterende ting, eller bare irritere mig  det betyder ikke at jeg ikke kan li dem som mennesker, bare at de ikke skal være på min Face. Feks min bedste ven fra da jeg var teenager snakkede konstant om alt muligt Illuminati og aliens og at alle andre end ham selv var hjernevasket, slet! Og min veninde der konstant brokkede sig og græd på Face, magtede det ikke, slet! Og mit familiemedlem og dets underlige politiske holdninger- som jo selfølgelig er det eneste rigtige og andre er idioter  Sleeeet. 

Anmeld Citér

29. januar 2016

klmf

Jeg rydder engang i mellem op i mine vennelister. Tidligere kolleger fx, som jeg mest var venner med fordi vi delte arbejdsplads, eller folk jeg af andre grunde ikke har egentlig kontakt med mere. En enkelt er også røget fordi jeg ikke magter mere af hans nynazistiske bullshit pakket ind i bekymring over velfærdsstatens sammenbrud. Men det er nok ikke derfor du er slettet Jeg tænker ikke så meget over det, for mig er fb uforpligtende underholdning. 

Anmeld Citér

29. januar 2016

Anonym trådstarter

Der forstår jeg godt :-) Men jeg opdaterer bare sjældent og kun hvis der er "større" nyheder. Skal nok ikke spekulere så meget over det, men man tænker straks om folk er blevet sure eller hvorfor man skal slettes når de har 300 venner.

Anmeld Citér

29. januar 2016

Anonym

Jeg har slettet en del folk. Bl.a. flere fra min folkeskole og fra min barndomsby. Jeg føler ikke, at de skal have indblik i mit liv, når vi ikke længere er venner.  Jeg har den regel, at hvis jeg ikke ville hilse på dem på gaden, så sletter jeg dem på Facebook. Det har så også resulteret i, at jeg kun har omkring 100 venner på FB, mens f.eks. min mand har over 500 venner, da han aldrig sletter nogen. 

Anmeld Citér

29. januar 2016

Chellie

Jeg sletter som udgangspunkt også folk, som jeg ikke længere har som aktiv del af mit liv. Ikke fordi, de har fornærmet mig, eller gjort mig noget, men bare fordi vi ikke længere har noget tilfælles, andet end vi fremgår af de samme 30 år gamle klassebilleder.. Min Facebook er, ikke 100%, men et godt stykke hen ad vejen, for folk som er en del af mit liv nu. Ikke for flere år siden.

Anmeld Citér

29. januar 2016

ErDuHerIkkeSnart

Jeg ville ikke opdage eller tænke over, hvis folk slettede mig - med mindre det var nogen jeg var tæt på

Tynder også jævnligt ud i vennelisten derinde, da jeg ikke tænker at der er nogen grund til at følge med og blive fulgt. Folk jeg ikke taler med, folk der laver for mange irriterende opdateringer, folk jeg alligevel aldrig ville snakke med, hvis jeg mødte dem i toget... de ryger som regel i de runder 

Anmeld Citér

29. januar 2016

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Jeg har slettet en del folk. Bl.a. flere fra min folkeskole og fra min barndomsby. Jeg føler ikke, at de skal have indblik i mit liv, når vi ikke længere er venner.  Jeg har den regel, at hvis jeg ikke ville hilse på dem på gaden, så sletter jeg dem på Facebook. Det har så også resulteret i, at jeg kun har omkring 100 venner på FB, mens f.eks. min mand har over 500 venner, da han aldrig sletter nogen. 

Har lige præcis samme regel, har faktisk lige slettet en efter vi ikke hilste på gaden..

til TS: jeg rydder indimellem op i vennerne på facebook, som citerede skriver, hvis jeg ikke hilser på dem på gaden, så sletter jeg dem. Så mener jeg ikke de behøver have indblik i mit liv, selvom jeg sjældent poster noget. Er sikkert også blevet slettet af nogle, hvilket er helt okay... Nogen gange glemmer man hvor mange man egentligt er venner med på facebook så jeg kan godt lide at få ryddet lidt op

Anmeld Citér

29. januar 2016

Junipige15

Jeg rydder ofte ud i min Facebook og har slettet i hvert fald halvdelen af dem der var på min venneliste da jeg blev gravid. Jeg har kun lyst til at følge med, og dele, med dem som jeg fortsat har en eller anden form for kontakt til.. Har slettet mange fra folkeskole, gymnasium, uddannelse osv. Jeg ville så ikke tage det personligt hvis jeg blev slettet af andre heller :-) 

Anmeld Citér

29. januar 2016

Carina:-)

Jeg sletter ikke - 

Har flere jeg har været sådan lidt træt af fordi de f.eks deler ALT og mener ALT på face

Jeg er fuldstændig ligeglad med om deres unger har spist en bolle eller har sagt et nyt ord.

Eller om de stemmer på enhedslisten og alle andre der ikke gør er asociale røvhuller der kun tænker på sig selv. 

Eller nu har de købt mælk fordi det var på tilbud i netto- 

Ting der er inderligt ligegyldige og kun viser at de keder sig 

Men istedet for at slette ,så følger jeg dem bare ikke .

Så slipper jeg for at se deres ligegyldige indlæg på min væg og jeg sårer ikke nogen ved at slette dem . 

Så et lille flueben ved "følger/ følger ikke " og så er det problem løst. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.