Den gik vidst ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2016

Miaaalborg

VN skriver:

Godt at det er stoppet, det er et godt tegn det er forfærdeligt at starte en graviditet med! Ønsker det ikke engang for min værste fjende.. Men det lyder til for mig at du nok er heldig, jeg krydser ihverfald fingre! 

Jeg synes også det er så træls man ikke bare kan få et svar.. Hvis jeg går rundt med et dødt foster, så vil jeg bare gerne have det ud Min kæreste fældede også en tåre igår.. Så nu ved vi at vi ihvertfald vil prøve igen. Det er bare så hårdt. Jeg bløder stadig lidt, mit er blevet mere "fersken farvet".. Men venter egentlig bare på at der kommer en klump ud 

Ja man vil bare gerne videre med det hele så man kan prøve igen. Sådan ville jeg også have det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2016

VN

Miaaalborg skriver:

Ja man vil bare gerne videre med det hele så man kan prøve igen. Sådan ville jeg også have det. 

Lige præcis 

du må lige give update imorgen, jeg krydser alt hvad jeg kan for at du ser en lille baby, og det hele bare er som det skal være. Masser af gode tanker  

Anmeld Citér

31. januar 2016

Miaaalborg

VN skriver:

Lige præcis 

du må lige give update imorgen, jeg krydser alt hvad jeg kan for at du ser en lille baby, og det hele bare er som det skal være. Masser af gode tanker  

Tusinde tak 

Anmeld Citér

1. februar 2016

Miaaalborg

Så har jeg været til scanning og alt ser ud som det skal og det bette hjerte slår derud af 

Anmeld Citér

1. februar 2016

VN

Miaaalborg skriver:

Så har jeg været til scanning og alt ser ud som det skal og det bette hjerte slår derud af 

Åh hvor godt!! Dejligt! Så er det bare med at nyde resten af tiden og glæde sig til bebs kommer. Er så glad på dine vegne! 

Jeg er ikke i tvivl længere, igår sad jeg med en lille grålig/blodig fast klump.. Jeg er så til afsluttende blodprøver og undersøgelser idag. Nu må det gerne slutte, så vi kan prøve at lave en ny bebs som bliver siddende 

Anmeld Citér

1. februar 2016

Miaaalborg

VN skriver:

Åh hvor godt!! Dejligt! Så er det bare med at nyde resten af tiden og glæde sig til bebs kommer. Er så glad på dine vegne! 

Jeg er ikke i tvivl længere, igår sad jeg med en lille grålig/blodig fast klump.. Jeg er så til afsluttende blodprøver og undersøgelser idag. Nu må det gerne slutte, så vi kan prøve at lave en ny bebs som bliver siddende 

Ja en stor lettelse!

er ked af at høre der er kommet en klump ud, det måtte ikke have været rart

håber på i hurtigt kan komme igang med pb igen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.