Den gik vidst ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.326 visninger
15 svar
4 synes godt om
29. januar 2016

VN

Som samlet update fra tidligere, var jeg idag til scanning efter en uge. Jeg skulle gerne være ihvertfald i 5. Uge, mindst. Har blødt on/off, og synes ikke jeg har haft ondt.. Men.. Til scanning idag var der intet sket, fostersækken var stadig svarene til 4. Uge, og intet var vokset eller noget. Hun var rigtig ked af at melde, at fosteret nok var gået tabt i 4. Uge og det hele var gået i stå  Jeg er så ked af det og uforstående. Får svar på mine blodprøver senere idag, men kender nok svaret på forhånd. Men grundet at jeg har blødt, ville jeg nok selv afstøde fosteret.

Det er min første graviditet, og det synes jeg er rigtig hårdt og uretfærdigt. Endnu værre er, at jeg er stoppet med at bløde nu. 

Min kæreste er rigtig sød, og minder mig på at vi jo helst ville have et super sundt barn, og vi "bare" laver et nyt.. Og at vi får de smukkeste børn. Men forfanden... Hvor er det hårdt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2016

hautecouture

• Det er jeg ked af at høre..

Anmeld Citér

29. januar 2016

ErDuHerIkkeSnart

Kære du. 

Øv, det gør mig ondt at høre. Når man mister på den måde, ryger der en masse håb og drømme med ud af vinduet - og det gør rigtig ondt. Det tager tid at komme over. 

Omverdenen vil gerne trøste med "nu ved du i det mindste at du kan bliver gravid", eller med "barnet var nok ikke raskt" - og det gøres i bedste mening. Men du skal have tid og plads til at sørge over det du mistede - og for nogen tager det længere tid end andre. 

Mange tanker og hilsner

Signe

Anmeld Citér

29. januar 2016

VN

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Kære du. 

Øv, det gør mig ondt at høre. Når man mister på den måde, ryger der en masse håb og drømme med ud af vinduet - og det gør rigtig ondt. Det tager tid at komme over. 

Omverdenen vil gerne trøste med "nu ved du i det mindste at du kan bliver gravid", eller med "barnet var nok ikke raskt" - og det gøres i bedste mening. Men du skal have tid og plads til at sørge over det du mistede - og for nogen tager det længere tid end andre. 

Mange tanker og hilsner

Signe

Tusind tak, det er dejligt med lidt forståelse 

har fået svar på mine blodprøver, og de er helt normale i uge 5+/- - 5500, er helt ude af mig selv. Forstår ingenting 

Anmeld Citér

29. januar 2016

ErDuHerIkkeSnart

VN skriver:

Tusind tak, det er dejligt med lidt forståelse 

har fået svar på mine blodprøver, og de er helt normale i uge 5+/- - 5500, er helt ude af mig selv. Forstår ingenting 

Puha. Sikke en tur - det lyder til at du må leve i uvished i nogle dage endnu. Hvornår kan du få taget en blodprøve mere?

Anmeld Citér

29. januar 2016

VN

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Puha. Sikke en tur - det lyder til at du må leve i uvished i nogle dage endnu. Hvornår kan du få taget en blodprøve mere?

Det er det mest forfærdelige jeg længe har oplevet.. Får taget blodprøve igen mandag med svar tirsdag. Jeg ved virkelig snart ikke hvad jeg skal tro eller håbe længere 

Anmeld Citér

30. januar 2016

Miaaalborg

Æv det er jeg ked af at høre

jeg stod i samme situation som dig med blødning og har købt mig til en scanning på mandag så der håber jeg på gode nyheder 

Anmeld Citér

30. januar 2016

VN

Miaaalborg skriver:

Æv det er jeg ked af at høre

jeg stod i samme situation som dig med blødning og har købt mig til en scanning på mandag så der håber jeg på gode nyheder 

Jeg håber at det går godt til scanningen mandag!  Hvor længe har du blødt, og har du smerter? 

Jeg fik svar på min ene blodprøve og den var så fin, den lå på 5500 og skal have lavet ny mandag for at se hvad vej det går. Og en sidste scanning onsdag. Jeg ved snart ikke hvad jeg skal tro, håbe eller føle. Det er en forfærdelig følelsesmæssig rutschebanetur, men forskellige svar hele tiden

Anmeld Citér

31. januar 2016

Miaaalborg

VN skriver:

Jeg håber at det går godt til scanningen mandag!  Hvor længe har du blødt, og har du smerter? 

Jeg fik svar på min ene blodprøve og den var så fin, den lå på 5500 og skal have lavet ny mandag for at se hvad vej det går. Og en sidste scanning onsdag. Jeg ved snart ikke hvad jeg skal tro, håbe eller føle. Det er en forfærdelig følelsesmæssig rutschebanetur, men forskellige svar hele tiden

Jeg blødte brunt pletblødning i en uge ca, havde ingen smerter. Det er heldihvis stoppet igen nu. Jeg fik taget blodprøve da jeg var 5+4 ca og der var mit hcg på 30.000. Er nu 7+0.  

Ja det er virkelig svært at håndtere synes jeg. Man kan ikke rigtig glæde sig over graviditeten før man har klart svar

Anmeld Citér

31. januar 2016

VN

Miaaalborg skriver:

Jeg blødte brunt pletblødning i en uge ca, havde ingen smerter. Det er heldihvis stoppet igen nu. Jeg fik taget blodprøve da jeg var 5+4 ca og der var mit hcg på 30.000. Er nu 7+0.  

Ja det er virkelig svært at håndtere synes jeg. Man kan ikke rigtig glæde sig over graviditeten før man har klart svar

Godt at det er stoppet, det er et godt tegn det er forfærdeligt at starte en graviditet med! Ønsker det ikke engang for min værste fjende.. Men det lyder til for mig at du nok er heldig, jeg krydser ihverfald fingre! 

Jeg synes også det er så træls man ikke bare kan få et svar.. Hvis jeg går rundt med et dødt foster, så vil jeg bare gerne have det ud Min kæreste fældede også en tåre igår.. Så nu ved vi at vi ihvertfald vil prøve igen. Det er bare så hårdt. Jeg bløder stadig lidt, mit er blevet mere "fersken farvet".. Men venter egentlig bare på at der kommer en klump ud 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.