Anonym skriver:
Det er helt ok at vi er forskellige og alle behøver ikke tale i munden på hinanden. Jeg er udstyret med et godt talegen men derfor kan jeg godt lige skulle se en situation an inden jeg åbner munden. Men, jeg synes dog der er situationer hvor det at være i selskab med en (meget) stille type godt kan "genere" mig lidt og det er hvis man sidder nogle stykker og taler meget privat. Det kan være mænd der er øv, børn der driver en til vanvid, problemer på job, usikkerheder osv. Når jeg giver noget af mig selv og der ikke kommer respons så bliver jeg selvbevidst i forhold til om den stille person er stille fordi hun synes jeg er helt hen i vejret. Bevares, problemet er mit men derfor ærgrer det mig alligevel at en i selskabet melder pas i at dele svære ting.
Det er så nok tidspunkter som der hvor folk som jeg ville gøre dig utilpas. Ikke fordi jeg har lyst, men simpelthen fordi jeg ikke deler private ting med andre end mine tætteste, og inden i ville jeg sidde og være utilpas og tænke okay det her er akavet. Sig noget, sig noget åh Gud så sig dog noget og jeg ville ikke vide hvad jeg skulle sige, her på skrift kan jeg jo sagtens, men i virkeligheden lukker min hjerne gerne ned når det er mest irriterende og så ville jeg blive selvbevidst og tænke, ok. Det var os mærkeligt af personen at dele noget så personligt med mig nu tror hun/han nok jeg er mærkelig eller snobbet
Anmeld
Citér