Gaver fra min far har jeg ikke set i mange år... det ok, da vi blev mere eller mindre enige om det... dog fik han altid herfra.. under dække at det var fra ungerne ;-) han fik kun fra os og synes der skulle være lidt til ham.... indtil han ikke gad give sine børnebørn mere....
Min mor gjorde en ære ud af at være så materialistisk så muligt, og vandt meget kredit fra hendes omgivelser på den konto.,... eller fra de fleste... for hende var det en sport at give mest, størst og være bedst.... og må erkende jeg er ret glad for det løb er slut.... (kald mig blot utaknemmelig ;-) )
Jeg vil helst ikke ha gaver selv, medmindre det er fra ungerne.. for så ved jeg at det betyder noget for dem at give mig.....
På mine ældre dage(midt 30'er) er jeg nok begyndt at tænke mere over det da vi er meget lidt tilbage af min familie... faktisk kun mine søskende, da jeg har brudt kontakten til min far...
gaverne er jeg ikke meget for, medmindre det en gave der er uventet og uden grund( ikke til mærkedage), bare sådan : jeg tænkte på dig og synes du skulle have den gave..
men jeg sætter det højt, selvom jeg heller ikke holder fødselsdag, at jeg bliver husket af dem jeg holder af og evt får en sms...
jeg tror det eneste tidspunkt jeg er blevet ked af at jeg ikke har fået noget i en eller anden form, er da jeg blev gift da dem der kender mig ved hvor stort det var og hvor langt jeg er kommet set i bagpejlet af hvad jeg kom fra...ja en sms ville da os ha været ok ;-)
Anmeld
Citér