Hjælp mig.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
12 svar
9 synes godt om
28. januar 2016

Anonym trådstarter

Sagen er den at min kæreste og jeg har fået en bryllupsrejse af mine svigerforældre.. 

Men mine børn har ikke prøvet at sove der endnu, jeg har faktisk svært ved at overskue hvad pokker jeg skal stille op? De tilbød at passe børnene imens vi er afsted... 

Den store har ADHD og føler sig meget usikker på det? 

Jeg er i tvivl hvorvidt det er bedre at takke nej tak til tilbudet? Er ikke sikker på jeg kan slappe af hvis de ikke er helt trygge ved det? 

-Vi kan tage imod rejsen og sige ja tak til pasning af børnene

-Svigerfar sagde at vi kunne tage dem med hvis det var?

-Eller vi kan takke nej

Jeg er så meget i tvivl, vil rigtig gerne afsted, men er bange for at såre svigerforældrene hvis ikke børnene har mod på at blive passet af dem en uge? 

Hvad ville I gøre? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2016

esioul

Anonym skriver:

Sagen er den at min kæreste og jeg har fået en bryllupsrejse af mine svigerforældre.. 

Men mine børn har ikke prøvet at sove der endnu, jeg har faktisk svært ved at overskue hvad pokker jeg skal stille op? De tilbød at passe børnene imens vi er afsted... 

Jeg er i tvivl hvorvidt det er bedre at takke nej tak til tilbudet? Er ikke sikker på jeg kan slappe af hvis de ikke er helt trygge ved det? 

-Eller vi kan takke nej

Jeg er så meget i tvivl, vil rigtig gerne afsted, men er bange for at såre svigerforældrene hvis ikke børnene har mod på at blive passet af dem en uge? 

Hvad ville I gøre? 

Jeg ville lade dem passe et par gange og se hvordan det går  

Anmeld Citér

28. januar 2016

Junipige15

Hvor gamle er dine børn? 

Anmeld Citér

28. januar 2016

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hvor gamle er børnene?

Anmeld Citér

28. januar 2016

SandraXOXO

Nu kender jeg ikke rigtig noget til adhd, men min søn er det de så fint kalder særligt sensitiv, og han ville godt kunne hygge sig en hel uge med farmor. Han elsker at være der. Så jeg ville bare ta afsted. Det er jo ikke værre end at man kunne rejse hjem igen hvis farmor ringer og siger at det ikke går. 

Anmeld Citér

28. januar 2016

Bshizzle

Nu er jeg selv en Hønemor med STORT H 

Men jeg har siden jeg fik min mindste dreng skulle lære at kunne give slip på min stor dreng og senere hen osse på den mindste i perioder. 

Ungerne ELSKER at være hos deres bedsteforældre 

Jeg gjorde det dengang, at jeg lod dem være hos Bedsteforælderne i et par timer.. Så noget tid efter til en overnatning og så en hel weekend.. 

De har så begge været med dem på ferie i 1 uge, og de savner dig SÅ meget! 

Så mit råd er at starte op med at lade dem være hos dem nogle timer, så en hel dag, så en overnatning og så en weekend..  

Anmeld Citér

28. januar 2016

lineog4

Anonym skriver:

-Eller vi kan takke nej

Hvad ville I gøre? 

Jeg ville høre om muligheden for at få børnene med og hvem ved måske svigerforældrene så de kan passe børnene om aftenen og I kan være romantiske. 

Men jeg tror så heller ikke jeg kunne nyde en ferie med min mand i mere end en weekend hvis det var uden børn. 

Anmeld Citér

28. januar 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg vil helt klart tage ungerne med men jeg har også svært ved ar holde ferie uden mine 2 børn. 

Anmeld Citér

28. januar 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville tage afsted og lade børnene blive passet. Min søn på 8 år har også ADHD og han ville bare elske, at skulle være hos sin farmor

Anmeld Citér

28. januar 2016

alenemor42

Børnene holder jo ferie hvis de bliver passet

Så det er sundt for alle

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.