Sover meget snart menstruation??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2016

Becks

Hvor meget tester den fra?? 

Er det bare at måler den bare en lille smule hcg så skriver den gravid eller hvad?? 

Du kan læse om den her:  http://www.clearblueshop.dk/mobile_product_info.php?cPath=1&products_id=99

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2016

Flødebollen

Minni13 skriver:

Jeg har nu prøvet den fra Fakta der var skyggestreg, den fra netto der var lidt mørkere, men skygge, og nu fra Rema 1000 jeg har altså taget 4 teste og alle sammen har 2 ultra svage streger. Poster lige et billede, det skal siges at dem er blevet aflæst inde for tid, den er ultra svag nu må i om hvad den siger, jeg er i tvivl.. 

Har du prøvet at vende billedet i negativ så al farve fremhæves? Det plejer st være et ret godt tegn hvis den bonger ud der

Anmeld Citér

29. januar 2016

Minni13

Flødebollen skriver:

Har du prøvet at vende billedet i negativ så al farve fremhæves? Det plejer st være et ret godt tegn hvis den bonger ud der

Ja det har jeg, og den slog ud  men ikke så voldsomt at jeg vil lægge et billede op af den.. 

Derudover har jeg vandigt udflåd 

har det overhovedet nogen betydning? 

Hvordan skal udflåd normalt være i en tidlig graviditet?? Ved du det? 

Anmeld Citér

29. januar 2016

Becks

Minni13 skriver:

Ja det har jeg, og den slog ud  men ikke så voldsomt at jeg vil lægge et billede op af den.. 

Derudover har jeg vandigt udflåd 

har det overhovedet nogen betydning? 

Hvordan skal udflåd normalt være i en tidlig graviditet?? Ved du det? 

Det er altså meget forskelligt, fra person til person 

Jeg havde ingen udflåd i starten, det er først kommet nu, hvor jeg har 1 uge til termin 

Anmeld Citér

29. januar 2016

Minni13

Becks skriver:

Det er altså meget forskelligt, fra person til person 

Jeg havde ingen udflåd i starten, det er først kommet nu, hvor jeg har 1 uge til termin 

Jeg har haft meget meget lidt brunligt udflåd på mig bind i dag, men mere er der ikke kommet! 

Anmeld Citér

29. januar 2016

Becks

Minni13 skriver:

Jeg har haft meget meget lidt brunligt udflåd på mig bind i dag, men mere er der ikke kommet! 

Mon så ikke din mens er på vej?

Anmeld Citér

30. januar 2016

Doubleup

Har du ikke været til lægen endnu? :-)

Anmeld Citér

2. februar 2016

Anonym

Noget nyt?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.