Sover meget snart menstruation??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.479 visninger
17 svar
12 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. januar 2016

Minni13

Hej tøser 

Her har jeg egentlig i løbet af de sidste 2 uger (tror jeg) lavet nogle oplæg herinde, synes jeg fik svar på det jeg ville have svar på, men når mens. Stadig ikke er dukket op, opstår der jo noget nyt.. 

Som i et tidligere opslag jeg havde lavet herinde, har jeg megetburegelmæssig menstruation, men de sidste 4 gange menstruation er den kommet mes ca. 14 dages mellemrum. 

Nu har jeg ikke set noget til den i 34 dage, sidste gang var d. 24. December, hvor den kom på 21. Dagen. 

Jeg har testet 3 gange og synes at testene får sådan en slags skyggestreg, synes jeg 2 af dem har, den sidste jeg tog for 2 dage siden var lidt tydeligere, men jeg betragter den som negativ, da jeg nok har testet for tidligt.. Jeg er ikke OPS på at blive gravid, jeg tager det som det kommer da vi har prøvet i lige godt 1,5 år. 

Jeg fik for 4 dage siden ømme bryster, og det er kun blevet værre, men de er ikke hårde og jeg synes heller ikke der er sket noget med min farve på areolaen eller mine brystvorter, der er ingen prikker rundt om brystvorterne, og generelt tror jeg også det er for tidligt at sige noget nu.. 

Jeg har haft stik og jag i underlivet, hvilket jeg aldrig plejer at have, en blodåre på mit bryst der gerne vil ses som lilla  

en træthed der er uovervindelig, og alt det kan også skyldes PMS som jeg har haft, men ikke har set skyggen af de sidste 3 måneder.. 

Jeg synes bare at det med brysterne er mærkeligt at de på 28 dagen bliver ømme bare sådan.. Startede med lidt ømme "dutter" så gik det ud i brysterne og nu er de bare "fanden" at rende rundt med..?? 

Jeg tager ny test i morgen, testede med valmed, dem fra netto, har hørt så dårligt om dem.. 

Godt om clearblue men hvor følsomme er de? 

Evt. Andre mærker der kan anbefales, lidt billigere, lige til at hente i dag? 

Hvis evt. Der er nogle der har prøvet det samme hvor de har været gravide selvom det hele ellers har føltes som normalt så skriv gerne i tråden.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2016

MRS.Thomsen

Jeg testede positiv tidligt med dem fra Rema. 2 stk for 30 kr tror jeg det var de kostede.

Du kan lægge er billede op af testen, så vi kan se skyggestregen, hvis den kommer inden for tid er det et godt tegn. 

4 dage efter ÆL fik jeg også vildt ømme bryster og har det stadig (6+2)   Og murren i underlivet. Har stadig ikke nogle af de andre symptomer du beskriver, men der er vist heller ikke to der oplever det ens... 

Anmeld Citér

28. januar 2016

Minni13

Jeg har nu prøvet den fra Fakta der var skyggestreg, den fra netto der var lidt mørkere, men skygge, og nu fra Rema 1000 jeg har altså taget 4 teste og alle sammen har 2 ultra svage streger. Poster lige et billede, det skal siges at dem er blevet aflæst inde for tid, den er ultra svag nu må i om hvad den siger, jeg er i tvivl.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. januar 2016

Liv_86

Minni13 skriver:

Jeg har nu prøvet den fra Fakta der var skyggestreg, den fra netto der var lidt mørkere, men skygge, og nu fra Rema 1000 jeg har altså taget 4 teste og alle sammen har 2 ultra svage streger. Poster lige et billede, det skal siges at dem er blevet aflæst inde for tid, den er ultra svag nu må i om hvad den siger, jeg er i tvivl.. 

Kan slet ikke se antydningen af en streg ikke engang en skygge. Så i mine øjne er den negativ. 

Det er meget normalt at få alle mulige symptomer på graviditet, hvis man gerne vil være det. Har selv haft dem masser af gange uden graviditet

Anmeld Citér

28. januar 2016

Minni13

Du kan ikke se en streg, jeg kan se den, og min mor kunne se den og kæresten kunne se den.. Jeg psyker mig ikke gravid, med 3 forskellige mærker og 4 teste der har vist det samme er den ikke gal her.. Jeg har været gravid 4 gange før, og se gange jeg har teste hvor hvor jeg ikke var gravid har de været helt blanke og ikke en skyggestreg at se. 

Anmeld Citér

28. januar 2016

Minni13

Klik her og skriv...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. januar 2016

Becks

Jeg kan godt se "skyggestregen" på det sidste billede du har lagt op!

Men jeg vil sige at den er negativ, da der ikke er farve i...

Hvis du vil være helt sikker, så køb en clear blue digital test

Anmeld Citér

28. januar 2016

Liv_86

Minni13 skriver:

Du kan ikke se en streg, jeg kan se den, og min mor kunne se den og kæresten kunne se den.. Jeg psyker mig ikke gravid, med 3 forskellige mærker og 4 teste der har vist det samme er den ikke gal her.. Jeg har været gravid 4 gange før, og se gange jeg har teste hvor hvor jeg ikke var gravid har de været helt blanke og ikke en skyggestreg at se. 

Du spurgte selv og du fik svar. 

Hvis du ikke kan tåle at folk siger den er negativ skal du nok lade være at spørge

Anmeld Citér

28. januar 2016

Minni13

Jeg kan godt tåle at høre den er negativ, men igen, 4 teste har fået 2 streger, og det er aldrig slet for mig med mindre jeg har været gravid! 

Jeg bliver betragtet som en person der godt kan have psyket mig til graviditets gener, når jeg igennem altid aldrig har fået snerten af noget gener hvis ikke der har været noget.. 

Jeg vil teste igen på søndag, da testene er blevet tydeligere i løbet af de dage jeg har testet! 

Jeg vil også klart mene at den er negativ da den ikke fremstår mere positiv, men derfor kan man da godt se stregen alligevel! 

Anmeld Citér

28. januar 2016

Minni13

Becks skriver:

Jeg kan godt se "skyggestregen" på det sidste billede du har lagt op!

Men jeg vil sige at den er negativ, da der ikke er farve i...

Hvis du vil være helt sikker, så køb en clear blue digital test

Hvor meget tester den fra?? 

Er det bare at måler den bare en lille smule hcg så skriver den gravid eller hvad?? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.