Hej tøser 
Her har jeg egentlig i løbet af de sidste 2 uger (tror jeg) lavet nogle oplæg herinde, synes jeg fik svar på det jeg ville have svar på, men når mens. Stadig ikke er dukket op, opstår der jo noget nyt..
Som i et tidligere opslag jeg havde lavet herinde, har jeg megetburegelmæssig menstruation, men de sidste 4 gange menstruation er den kommet mes ca. 14 dages mellemrum.
Nu har jeg ikke set noget til den i 34 dage, sidste gang var d. 24. December, hvor den kom på 21. Dagen.
Jeg har testet 3 gange og synes at testene får sådan en slags skyggestreg, synes jeg 2 af dem har, den sidste jeg tog for 2 dage siden var lidt tydeligere, men jeg betragter den som negativ, da jeg nok har testet for tidligt.. Jeg er ikke OPS på at blive gravid, jeg tager det som det kommer da vi har prøvet i lige godt 1,5 år.
Jeg fik for 4 dage siden ømme bryster, og det er kun blevet værre, men de er ikke hårde og jeg synes heller ikke der er sket noget med min farve på areolaen eller mine brystvorter, der er ingen prikker rundt om brystvorterne, og generelt tror jeg også det er for tidligt at sige noget nu..
Jeg har haft stik og jag i underlivet, hvilket jeg aldrig plejer at have, en blodåre på mit bryst der gerne vil ses som lilla
en træthed der er uovervindelig, og alt det kan også skyldes PMS som jeg har haft, men ikke har set skyggen af de sidste 3 måneder..
Jeg synes bare at det med brysterne er mærkeligt at de på 28 dagen bliver ømme bare sådan.. Startede med lidt ømme "dutter" så gik det ud i brysterne og nu er de bare "fanden" at rende rundt med..??
Jeg tager ny test i morgen, testede med valmed, dem fra netto, har hørt så dårligt om dem..
Godt om clearblue men hvor følsomme er de?
Evt. Andre mærker der kan anbefales, lidt billigere, lige til at hente i dag? 
Hvis evt. Der er nogle der har prøvet det samme hvor de har været gravide selvom det hele ellers har føltes som normalt så skriv gerne i tråden..