Anonym skriver:
Tak for svar.
Jeg tænker mere om De virkelig Kan finde på at sige at 2 på uddannelses(kontanthjælp) Skal leve af 5000 kr vis man gifter Sig. Det jo en straf. ingen af os ønsker denne situation uden Job men vi aftalte allerede sidste år at I år Ville vi Gift os. Men så blev reglerne igen igen lavet om og nu Jeg/vi forvirret. Og det ikke til at komme igennem på ydelseskontoret derfor jeg spurgte herinde
Altså, det der kh det til at lukke op og skide i, vi stod virkelig engang med lort til halsen bogstavelig talt, min mand var på su og jeg var lige blevet færdig med min HG, (ved ikke hvad den hedder idag så kalder den stadig bare HG) jeg havde ingen lære plads og han fik kun 5100 i su, jeg ville jo self søge kh indtil jeg fandte en elevplads , men de ville adels ikke hjælpe os , jeg skulle gå en måned hjemme uden indtægt står der hvis man læser om det, og det havde jeg gjort! alligevel mente de ikke jeg var berettet til det...
Så det ville SLET ikke komme bag på mig hvis de mener i skal leve af samme indtægt desværre, for som jeg har forstået det alle under 25 skal forsørge hinanden som "par" men jeg vidste faktisk slet ikke man måtte være gift på kh for så mener jeg bestemt man vælger og tage hinandens udgifter på sig, men når i nu er begge to kh'er så det måske et godt spørgsmål hvad de så gør hvis i gifter jer
.
Ja ydelsekontoret de har fri mandag,tirsdag,onsdag,torsdag, og fredag har de måske åbnet 2 timer.
Ellers er den ene på ferie, eller til et møde! (ironi kan forekomme)
vi havde også SÅ svært ved og få fat på dem dengang.
Og heldigvis fandte jeg et stykke arbejde inden for ret kort tid,
og vores forældre hjalp os dengang. 
Anmeld
Citér