Svar på jobsamtame

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2016

Mami

Ønsker en lille spire.. skriver:

Jeg prøvet at ringe og rykke for svar hvor de sagde: "Har de ikke ringet til dig? Nå men du har altså fået det, tillykke!" Så mærkeligt!!

Tillykke 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2016

Ønsker en lille spire..

Mami skriver:

Tillykke 

Tak! Men bare lige for en sikkerheds skyld så er det ikke mig der er ts. Det var bare lige for at sige at jeg synes hun skulle ringe til dem. 

Anmeld Citér

27. januar 2016

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Jeg ville ringe i morgen eller fredag, hvis jeg ikke havde hørt noget. Man må gerne være lidt proaktiv og vise, at man virkelig gerne vil have jobbet. Kan godt forstå, du er ved at blive skør af ventetiden.

Min mand går også og venter på svar på et muligt job. Det er over en måned siden, han var til 2. samtale. Han ringede også efter nogle dage, da han ikke havde hørt noget fra dem. Det viste sig, at de ikke havde kunne (og åbenbart stadig ikke kan) beslutte sig for, hvem de skal vælge. De er lidt ubeslutsomme, men tænk, hvis han skulle have gået en måned og spekulere over, hvorfor de ikke ringede.

Anmeld Citér

27. januar 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg vil sige 1 uge.

Vi holder 1. samtale f.eks. en mandag med 5 kandidater og så 2. samtaler med 2 kandidater om torsdagen. Så det kan godt blive mandag igen før, at alle kandidater får svar.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.