Svar på jobsamtame

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.463 visninger
13 svar
17 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. januar 2016

Anonym trådstarter

Arch! Jeg kan ikke klare det! De skulle være færdig med samtaler fredag og jeg havde egentlig forventet svar mandag (er blevet lidt usikker på hvorfor, men var sikker på at høre noget mandag).

Og nu er det jo tirsdag?! Jeg kan virkelig ikke holde det ud. Hvornår er det rimeligt at forvente svar?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2016

Anonym trådstarter

Og hvornår kan jeg rykke for svar? 

Anmeld Citér

26. januar 2016

Carina:-)

Er du blevet lovet svar?

Ikke alle giver svar især ikke hvis de har mange til samtale .

Anmeld Citér

26. januar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Arch! Jeg kan ikke klare det! De skulle være færdig med samtaler fredag og jeg havde egentlig forventet svar mandag (er blevet lidt usikker på hvorfor, men var sikker på at høre noget mandag).

Og nu er det jo tirsdag?! Jeg kan virkelig ikke holde det ud. Hvornår er det rimeligt at forvente svar?

Hvis de først er blevet færdig med samtaler fredag, så har de nok først snakket om det i går, tænker jeg?

Jeg har før ventet en uges tid på svar, både positivt og negativt svar..

Men tror ikke jeg ville rykke for et svar.. Det er ikke alle firmaer, som giver svar når man ikke har fået jobbet.. Og jeg har bare tænkt, at hvis jeg ikke hørte noget, så var det fordi de ikke kunne bruge mig ☺️

Anmeld Citér

26. januar 2016

TNBC

Anonym skriver:

Som anden siger, de har vel kun snakket om samtalerne i går.

Jeg ville ikke rykke, og vente en uge.

Anmeld Citér

26. januar 2016

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Er du blevet lovet svar?

Ikke alle giver svar især ikke hvis de har mange til samtale .

Jeg er blevet lovet svar. Jeg opfattede det også som om det ville blive mandag, men de kan have ment tidligst mandag.. hmm.

Anmeld Citér

26. januar 2016

Panther

Profilbillede for Panther

Jeg ville i hvert fald vente en uge med at rykke for svar.

Men derudover er jeg overrasket over at læse, at folk bare accepterer, at de ikke kontakter, hvis man ikke har fået jobbet. Det synes jeg er respektløst og spild af min tid. Hvis jeg har brugt tid og kræfter på at skrive en ansøgning og gå til samtale på deres opfordring, så forventer jeg som minimum at få et standardafslag på mail - som jeg så i øvrigt ville ringe op til dem om og søge forklaret.

Pli og almen dannelse går begge veje.

Anmeld Citér

26. januar 2016

Ønsker en lille spire..

Jeg prøvet at ringe og rykke for svar hvor de sagde: "Har de ikke ringet til dig? Nå men du har altså fået det, tillykke!" Så mærkeligt!!

Anmeld Citér

26. januar 2016

Mortil2drenge<3

Giv dem til fredag ellers ring og forhør dig om det, så virker man også interesseret

Anmeld Citér

26. januar 2016

Patriark

Anonym skriver:

Hvis de havde de sidste samtaler fredag, burde der komme svar mandag/tirsdag.

Jeg var til samtale fredag og fik tilbudt stillingen 40 minutter senere. Lige efter samtalen fik jeg oplyst, at de regnede med svar senest mandag.

Ring og hør imorgen, det skader nok ikke.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.