hej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2009

Jules

grinbidderen skriver:

vil virkelig gerne have en lille kattekilling det skal være en som giver dem ud eller sølger for højst 100 kr. katten må meget gerne være blå/grå/hvid el hvid/sort el sort/hvid eller gråhvid el gråsort... er der nogen som kender nogen som har killinger til salg....
Mange tak på forhånd Gitte

jeg har 2 grå !

find mig på facebook... Der er massere af billeder...
og de er gratis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

Jules

grinbidderen skriver:

ved du om det er hun eller hanner.. da jeg kune vil have en han kat..

Der er en han!

Anmeld

23. september 2009

grinbidderen

Jules skriver:

jeg har 2 grå !

find mig på facebook... Der er massere af billeder...
og de er gratis

har bare lige set du bor i jylland så der er jo vild langt imellem.. hmm...
men hva hedder du? SÅ finder jeg dig og kigger men så ska du bare lige godkende mig..

Anmeld

23. september 2009

Jules

grinbidderen skriver:

har bare lige set du bor i jylland så der er jo vild langt imellem.. hmm...
men hva hedder du? SÅ finder jeg dig og kigger men så ska du bare lige godkende mig..

Ja der er godt nok et stykke... I skal ikke noget i Jylland?

Julie Tøttrup Jensen

Anmeld

23. september 2009

grinbidderen

Jules skriver:

Ja der er godt nok et stykke... I skal ikke noget i Jylland?

Julie Tøttrup Jensen

nej desværre ikke. og man kan jo desværre ikke sende med posten hihi.. men hvis du bor tæt på karina kunne hun måske tage den med når hun kommer til sjælland i næste månede..

Anmeld

23. september 2009

Jules

grinbidderen skriver:

nej desværre ikke. og man kan jo desværre ikke sende med posten hihi.. men hvis du bor tæt på karina kunne hun måske tage den med når hun kommer til sjælland i næste månede..

Nej det gør jeg desværre ikke....

Anmeld

23. september 2009

grinbidderen

Jules skriver:

Nej det gør jeg desværre ikke....

nå det var lidt trist elleres nogen søde katte især den ene af de mørke også den hvide men det var en pige så jeg.. men må lede vider så..

Anmeld

23. september 2009

Ni-ko-li-ne

grinbidderen skriver:

der er det så det igen der er for langt.. hmm.. men ved du om der er hanner??+ og hvilken farver..

det kan jeg få dem til at tjekke

Anmeld

23. september 2009

Becks

grinbidderen skriver:

nå det var lidt trist elleres nogen søde katte især den ene af de mørke også den hvide men det var en pige så jeg.. men må lede vider så..

hvad med Caroline herinde fra?

Hun har en hun kat der bor i deres skur, som ogsaa har killinger...

Knus

Anmeld

25. september 2009

grinbidderen

Hej her igår kørte min svigerinde og jeg til næstved for at kigge på katte i inges kattehjem, og der havde de nogen vild søde killinger men de var desværre ikke gamle nok til at komme hver for sig, men så fandt min svigerinde en hun kat i mørk går og jeg faldt for en sort han med brun refleks i pelsen han er så en lang håret killing på 3 måndner han er meget kælen men er utryk over for hunden og vores søn men han sov med mig i nat og han lå bare og puttet så han er glad for mig så det er skønt så ska vi bare arbejde med de andre..
han kostede 950 kr men det er så med kastaring og øremærkning så det er vild godt for ellers er det jo i sig selv dyre, men det skal han så her i december.... søde kat sætter billeder ind en anden dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.