Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
grinbidderen skriver:vil virkelig gerne have en lille kattekilling det skal være en som giver dem ud eller sølger for højst 100 kr. katten må meget gerne være blå/grå/hvid el hvid/sort el sort/hvid eller gråhvid el gråsort... er der nogen som kender nogen som har killinger til salg....Mange tak på forhånd Gitte
LauraLW skriver:Har der ikke lige været noget med nogle killinger der skulle gives væk? Bliver lidt i tvivl, men det er vist ikke så lang tid siden.
grinbidderen skriver:jeg ved der er en der skal af min sin kat men den er over 1 år så det går ikke.. også har jeg hørt der er en som hvor hendes kat er blevet gravid hvor hun bare vil aflive dem, og det er syntes jeg dyremishandlig.. så ved ik om der ellers er nogen men jeg søger killinger..
LauraLW skriver:nej det ved jeg så heller ikke :-) Hvad med dba eller guloggratis eller hvad det hedder? Det kunne jo være :-)held og lykke
Dutte84 skriver:Jules har nogen hun skal have fundet et nyt hjem til...
ka-ri-na skriver:nede ved mine forældre er der nogle katte der har været der laaaaaaaaang tid og de forsøger at få dem alle steriliseret osv men der er et kuld killinger lige nu som er ½ år gamle, de er super kære og ikke vild katte endnu, der er flere farver
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128