Umotiveret og speciale-eksamen torsdag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.686 visninger
25 svar
16 synes godt om
26. januar 2016

ModerNatur

Åh i dag er bare en af de der dage..

Jeg afleverede mit speciale d. 15/1 og skal så op og forsvare det på torsdag.. I den forbindelse skal jeg lave et mundligt oplæg på ca 10 min, hvorefter der er spørgerunde.. Og nu sidder jeg her, ungerne er afleveret, jeg har drukket 1 ltr kaffe og er simpelthen BLANK! 

Der kommer ingen tanker, jeg kan ikke fokusere på for 20. gang at læse specialet igennem.. Jeg kan faktisk slet ikke fokusere på at læse noget som helst.. For søren hvor er jeg bare ugidelig - og jeg er så tæt på! Kom nu altså!

Er der nogen der har nogle gyldne råd til hvordan jeg får sparket til mig selv? Nogen der har haft det på samme måde?

Jeg plejer at være velforberedt og få gode karaktere.. lige nu gider jeg slet ikke? hva i alverden sker der dog!  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2016

januar16

Følger lige med for er i samme båd

Anmeld Citér

26. januar 2016

ModerNatur

januar16 skriver:

Følger lige med for er i samme båd

Det er da helt utroligt.. Jeg kan ikke forstå jeg ikke bare kan tage mig sammen! 

Har du også en nært forestående eksamen?

Anmeld Citér

26. januar 2016

januar16

ModerNatur skriver:

Det er da helt utroligt.. Jeg kan ikke forstå jeg ikke bare kan tage mig sammen! 

Har du også en nært forestående eksamen?

Jep, også et specialeforsvar. Burde virkelig give den en skalle nu hvor det er den sidste eksamen på studiet, men er helt blank

Anmeld Citér

26. januar 2016

Ønsker en lille spire..

Måske i fortjener at give hjernen fri? Mit bedste råd er at gå en lang tur eller løbe en frisk tur! Jeg lover jer, at når i kommer hjem er jeres hjerne helt clearet og klar!! Og i har måske lidt lyst til komme i gang nu?  Ellers prøv at lav en lille brainstorm om jeres speciela bare helt frit. Lav en liste med de 10 eller 20 vigtigste steder, pointer eller begreber i jeres speciale og knyt et par ord til det. Før i aner af det har i jeres forsvar klar. Jeg ønsker jer alt det bedste held og lykke. 

Anmeld Citér

26. januar 2016

ModerNatur

januar16 skriver:

Jep, også et specialeforsvar. Burde virkelig give den en skalle nu hvor det er den sidste eksamen på studiet, men er helt blank

Samme her... Hvilken uddannelse går du på?

Anmeld Citér

26. januar 2016

ModerNatur

Ønsker en lille spire.. skriver:

Måske i fortjener at give hjernen fri? Mit bedste råd er at gå en lang tur eller løbe en frisk tur! Jeg lover jer, at når i kommer hjem er jeres hjerne helt clearet og klar!! Og i har måske lidt lyst til komme i gang nu?  Ellers prøv at lav en lille brainstorm om jeres speciela bare helt frit. Lav en liste med de 10 eller 20 vigtigste steder, pointer eller begreber i jeres speciale og knyt et par ord til det. Før i aner af det har i jeres forsvar klar. Jeg ønsker jer alt det bedste held og lykke. 

Tusind tak for dit svar.. 

Jeg har godt nok overvejet om jeg skulle løbe en tur, men man føler jo lidt at man "burde" lave noget fornuftigt ikke?.. Åh hvor er det svært!! 

Rigtig gode råd! Jeg vil forsøge om det kan hjælpe mig på vej 

Anmeld Citér

26. januar 2016

januar16

ModerNatur skriver:

Samme her... Hvilken uddannelse går du på?

Erhvervsøkonomi Dig?

Anmeld Citér

26. januar 2016

januar16

Ønsker en lille spire.. skriver:

Har lavet brainstormen Det er mere at få fremlæggelsen sammenhængende og til at fylde 15 min med fornuftig snak. Har dog også haft noget tid efter aflevering hvor jeg bare holdt helt fri, og det har virkelig hjulpet på motivationen

Anmeld Citér

26. januar 2016

ModerNatur

januar16 skriver:

Har lavet brainstormen Det er mere at få fremlæggelsen sammenhængende og til at fylde 15 min med fornuftig snak. Har dog også haft noget tid efter aflevering hvor jeg bare holdt helt fri, og det har virkelig hjulpet på motivationen

Jeg synes tværtimod at mine "fridage" har gjort mig doven og ligeglad.. det er helt godnat.. 

Jeg er i gang med laborant-uddannelsen og skal starte på DTU på mandag, så jeg vil egentlig bare have det her overstået.. Tror ikke ligefrem det hjælper på det med den holdning.. 

Ja og jeg skal; -Bidrage med noget nyt og spændende 

- Huh??

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.