Sko størrelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2016

lineog4

Soonmom skriver:

Tvivler stærkt på de andre bruger så store sko.

jeg er voksen og bruger 35 (det er jo så en lille størrelse), men de fleste kvinder bruger 37-39 i sko

Det passer nu meget godt på det billede jeg også ser. De har sindsyg store fødder de små pus. Min egen datter på 12 (snart 13) bruger samme størrelse som mig (39, og før jeg fik hendes lillebror brugte jeg en størrelse mindre så hun har overhalet mig som voksen). Hendes veninder er nogenlunde det samme de svinger fra den mindste omkring de 35 og op til 40.

32 er småt i den alder, ja selv 35 hører til de mindste i 6. Klasse 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2016

Christabelle

Aisha skriver:

Næ, og hvorfor skulle jeg lyve? Gad vide om det lige pludselig kommer i ryk ligesom tøj størrelser 

Det kan det sagtens  

min lillebror brugte str 37-38 da han blev konfirmeret (omkring maj), efter sommerferien (kun 3 mdr efter) skulle han have str 42

Anmeld Citér

25. januar 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Ja det er en lille fin fod også i forhold til lillebror på 5 der bruger 28. Hun er helt normalt ellers  både højde og vægt. Måske lidt til den lave side. 

Anmeld Citér

25. januar 2016

Carina:-)

Søn på 10 bruger 37 

Men ja nogen har store fødder også i den alder for flere af drengene i klassen har rundet str 40 

Anmeld Citér

26. januar 2016

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Min datter på 11,5 år bruger str. 40 i sko  Hun er også 162 cm høj.

Anmeld Citér

26. januar 2016

Fru Ebied

Aisha skriver:

Min datter klager over at hun har små fødder og dem fra hendes klasse bruger 39 og 40 i sko. Hun er 11 snart 12 år gammel og bruger 32 i sko. Hvad størrelse bruger jeres børn der er omkring de 11-12år? 

Det handler meget om højden.

Min pige på 8,5 er 138 cm og bruger 34.

Min datter på 16,5 er 169 og bruger 38

Jeg er 174 og bruger 39

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.