Sko størrelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.361 visninger
25 svar
8 synes godt om
24. januar 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Min datter klager over at hun har små fødder og dem fra hendes klasse bruger 39 og 40 i sko. Hun er 11 snart 12 år gammel og bruger 32 i sko. Hvad størrelse bruger jeres børn der er omkring de 11-12år? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2016

Soonmom

Tvivler stærkt på de andre bruger så store sko.

jeg er voksen og bruger 35 (det er jo så en lille størrelse), men de fleste kvinder bruger 37-39 i sko

Anmeld Citér

24. januar 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Soonmom skriver:

jeg er voksen og bruger 35 (det er jo så en lille størrelse), men de fleste kvinder bruger 37-39 i sko

Nej virkelig. Alle de klasse kammerater hun har haft hjemme har brugt 39 og 38. En enkelt 37... Jeg bruger selv 38 og har også undret mig.. 

Anmeld Citér

24. januar 2016

Julemusen

Aisha skriver:

Min datter klager over at hun har små fødder og dem fra hendes klasse bruger 39 og 40 i sko. Hun er 11 snart 12 år gammel og bruger 32 i sko. Hvad størrelse bruger jeres børn der er omkring de 11-12år? 

Str 32 er også i den lille ende for en i den alder. Men vi kan jo ikke alle blive 170+ cm høje med fødder i str 38+. 

Min søn på 4 år bruger str 30 og er 113 cm høj. Min nevø på 8 år bruger str 35 og er 136 cm høj. Min niece på 5 år bruger str 31 og er 114 cm høj. 

Hvor høj er din datter ift hendes veninder?

Da jeg var 13 brugte jeg str 39 og var allerede 170 cm. Så det afhænger jo nok af hele kropsbygningen 

Anmeld Citér

24. januar 2016

heaven

Min søn på 8,5 år bruger 35.... Men han har kammerater som bruger et nr eller 2 mere.... Jeg arbejder i en børnehave og et af "mine" børn bruger 38 - er lige blevet 6 år.... Det er vildt....��

Anmeld Citér

24. januar 2016

sandramor

Soonmom skriver:

Det er nu ikke løgn tror jeg..... 

Min store datter er 10 og der er et par stykker i hendes klasse der bruger 38, 39 i sko.... Hun selv bruger "kun" 34, 35 og er glad for hun ikke er oppe i de størrelser endnu 

Anmeld Citér

24. januar 2016

Babilooo

Aisha skriver:

Sig til hende at det er er en grund til at mannequiner har små fødder ... Skoene ser bedre ud i str. 36 end str 41.

Bort set fra at set er svært at få voksrnsko i  35 så har jeg altid været glad for min skostørrelse. ... Og din datter ender nok over 35 i størrelse alligevel. 

Anmeld Citér

24. januar 2016

PernilleogLouis

Min bliver 8 lige om lidt og bruger 34-35

Anmeld Citér

24. januar 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
sandramor skriver:

Det er nu ikke løgn tror jeg..... 

Min store datter er 10 og der er et par stykker i hendes klasse der bruger 38, 39 i sko.... Hun selv bruger "kun" 34, 35 og er glad for hun ikke er oppe i de størrelser endnu 

Næ, og hvorfor skulle jeg lyve? Gad vide om det lige pludselig kommer i ryk ligesom tøj størrelser 

Anmeld Citér

24. januar 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Min søn på 6 bruger 31/32 og er 122 cm høj.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.