jeg bløder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2009

Bondepigen

Tjuhl skriver:

puha har lige haft en meget trist Søren i rørret. han stod ude på toilettet henne på gymnasiet og ringede og han lød som om han var lige ved at græde. hvis det er slemt at vide det selv, så er det sgu næsten værre at skulle sige det til ham, for jeg føler bare sådan....altså...jeg kan sgu godt forstå hvis du ikke gider mere med en kvinde der ikke dur.

Det kan jo være Søren går og har de samme tanker om sig selv, for HUSK der er ikke noget galt med nogen af jer, og selv om der var, så elsker I jo hinanden. Har du f.eks.de tanker om Søren? Nej vel??!! Hvorfor skulle Søren så have de tanker om dig, søde?

Men jeg forstår godt tanken, ville bare gøre dig opmærksom på, at du ikke har grund til at tænke sådan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

anna-jonas

Søde dejlige og skønne Trine................jeg er så ked af det på dine vegne. Ville ønske at jeg kunne give dig et ordentligt knus, og bare sidde og glo tøse film med dig og æde et ton slik...............med dynerne helt oppe om ørene.

Sender store varme knus, både til dig og Søren.

Mette

Anmeld

23. september 2009

oo

Anna-jonas skriver:

Søde dejlige og skønne Trine................jeg er så ked af det på dine vegne. Ville ønske at jeg kunne give dig et ordentligt knus, og bare sidde og glo tøse film med dig og æde et ton slik...............med dynerne helt oppe om ørene.

Sender store varme knus, både til dig og Søren.

Mette

Åh mette, det kunne være skide dejligt, det ku! heldigvis har Søren fri indtil på tirsdag, så vi kan være hjemme sammen og finde ud af hvordan og hvorledes med videre behandling.

Anmeld

23. september 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

ja, jeg ved der er mange der følger med i hvordan det mon går hos os, men jeg er netop begyndt at bløde her til morgen.
siden maj har min mens startet med pletblødning 10-8 dage før min rigtige mens, og denne måned var de 10 dage før i lørdags, og der var ingenting, så jeg var naturligvis glad, men jeg så også tiden an, for Lisbeth2910 havde fortalt mig, at der er hcg i de ægløsningssprøjter vi tager og det sidder i kroppen op til 12 dage efter den er taget. de 12 dage var gået igår og sørme om jeg ikke starter med at bløde her til morgen....

så ja, jeg er rimelig sikker på, der ikke er noget at rafle om og jeg sidder bare herhjemme og er PISSE ked af det og PISSE sur og føler mig som en kæmpe idiot, at jeg blir ved at prøve at opnå det umulige

Kæreste Trine,

Jeg læste din tråd i formiddags oppe hos mine forældre. Jeg blev nødt til at gå ud på toilettet og græde  på vej hjem i bilen begyndte jeg at græde igen  synes det her er det mest unfair i hele verden!!!                        

Det gør så ondt langt ind i mit hjerte, så jeg tør slet ikke tænke på hvor ondt du har.
Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive, for jeg forstår det simpelthen ikke. Jeg forstå ikke hvorfor det/de skønneste menneske/r skal igennem disse modbydligheder.

Åh Trine hvor ville jeg ønske jeg kunne tage din smerte og sparken den langt væk!!

Du må endelig sige hvis der er noget jeg kan gøre for jer.

fra mig til dig.... (som tuder igen) 

Anmeld

23. september 2009

oo

malucca09 skriver:

Kæreste Trine,

Jeg læste din tråd i formiddags oppe hos mine forældre. Jeg blev nødt til at gå ud på toilettet og græde  på vej hjem i bilen begyndte jeg at græde igen  synes det her er det mest unfair i hele verden!!!                        

Det gør så ondt langt ind i mit hjerte, så jeg tør slet ikke tænke på hvor ondt du har.
Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive, for jeg forstår det simpelthen ikke. Jeg forstå ikke hvorfor det/de skønneste menneske/r skal igennem disse modbydligheder.

Åh Trine hvor ville jeg ønske jeg kunne tage din smerte og sparken den langt væk!!

Du må endelig sige hvis der er noget jeg kan gøre for jer.

fra mig til dig.... (som tuder igen) 

nu tuder jeg også igen!

der er ingenting at gøre...det er så...IH! jeg har lyst til at slå nogen rigtig hårdt i maven, men der er bare ikke nogen man kan give skylden for det her. men det er sataneddeme hårdt...jeg kan slet ikke beskrive hvordan det føles og skue ud igen og tænke "oktober, november, december, januar... ingen baby til os".
nu holder vi rigtig lang weekend sammen og så må vi finde ud af hvad det videre forløb skal være og hvornår det skal være. jeg kæmper jo også med min bachelor opgave, og jeg ved sgu ikke om det er smart at være i behandling samtidig med den - på den anden side...endnu en måned hvor vi ikke gør noget? nej tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.