jeg bløder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
14 svar
0 synes godt om
23. september 2009

oo

ja, jeg ved der er mange der følger med i hvordan det mon går hos os, men jeg er netop begyndt at bløde her til morgen.
siden maj har min mens startet med pletblødning 10-8 dage før min rigtige mens, og denne måned var de 10 dage før i lørdags, og der var ingenting, så jeg var naturligvis glad, men jeg så også tiden an, for Lisbeth2910 havde fortalt mig, at der er hcg i de ægløsningssprøjter vi tager og det sidder i kroppen op til 12 dage efter den er taget. de 12 dage var gået igår og sørme om jeg ikke starter med at bløde her til morgen....

så ja, jeg er rimelig sikker på, der ikke er noget at rafle om og jeg sidder bare herhjemme og er PISSE ked af det og PISSE sur og føler mig som en kæmpe idiot, at jeg blir ved at prøve at opnå det umulige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

Munder

Aj, jeg fik helt ondt i maven da jeg læste dit indlæg. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive til dig, men ville bare lige sende dig en kæmpe bunke varme tanker og et cyperknus

Anmeld

23. september 2009

Jules

Åh ha søde
Sidder her og får tårer i øjnene...
Havde virkelig håbet det lykkes for jer denne gang!
Du må altså ikke give op! Det skal nok ske! Det har det bare at gøre!

Anmeld

23. september 2009

Vingummien

Tjuhl skriver:

ja, jeg ved der er mange der følger med i hvordan det mon går hos os, men jeg er netop begyndt at bløde her til morgen.
siden maj har min mens startet med pletblødning 10-8 dage før min rigtige mens, og denne måned var de 10 dage før i lørdags, og der var ingenting, så jeg var naturligvis glad, men jeg så også tiden an, for Lisbeth2910 havde fortalt mig, at der er hcg i de ægløsningssprøjter vi tager og det sidder i kroppen op til 12 dage efter den er taget. de 12 dage var gået igår og sørme om jeg ikke starter med at bløde her til morgen....

så ja, jeg er rimelig sikker på, der ikke er noget at rafle om og jeg sidder bare herhjemme og er PISSE ked af det og PISSE sur og føler mig som en kæmpe idiot, at jeg blir ved at prøve at opnå det umulige

Ej ved slet ikke hvad jeg skal sige

Må være så hårdt for jer. Ej øv altså havde krydset fingre så meget 

Stort krammer til dig,kan ikke sige jeg ved hvordan du har det for det ved jeg ikke men kan give dig en krammer

Anmeld

23. september 2009

Bondepigen

Åh nej da Trine...

Kan sandelig godt forstå du er ked af det. Jeg er virkelig ked af det på dine vegne... Men søde, du må IKKE give op. For nogle tager det bare længere tid end for andre.

Jeg kan ikke lige huske, hvor længe det er i har prøvet, men for os tog det jo 2½ år... Jeg kender flere, som har været i samme situation som os (ikke noget galt med hverken den ene eller den anden), for nogle gik der mindre end de 2½ år, og for nogle andre gik der meget længe, MEN vi har alle børn i dag, så du må ikke give op, selv om jeg godt forstår dig, for det ER bare så HÅRDT...

Stort  fra mig.

Anmeld

23. september 2009

Ni-ko-li-ne

verden er #¤%¤#"#¤% ikke retfærdig!!!!! tuder med dig søde!!!

stort

Anmeld

23. september 2009

oo

puha har lige haft en meget trist Søren i rørret. han stod ude på toilettet henne på gymnasiet og ringede og han lød som om han var lige ved at græde. hvis det er slemt at vide det selv, så er det sgu næsten værre at skulle sige det til ham, for jeg føler bare sådan....altså...jeg kan sgu godt forstå hvis du ikke gider mere med en kvinde der ikke dur.

Anmeld

23. september 2009

Dictes mor

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!! Åh nej nej nej, hvorfor skal det være sådan!!!!! Ihhhh, jeg får helt ondt ind i hjertet nu. Åh Trine, jeg har lyst til at fyre al verdens bandeord af og forbande alt og alle, hvor er det forfærdeligt! Du må være så forfærdelig ked af det, så husk at bruge os herinde til at komme af med nogle af tankerne, bandeordene, forbandelserne og tårerne. Det er det mest uretfærdige, der overhovedet kunne ske!

Kæmpe knus fra Camilla

Anmeld

23. september 2009

Mira0911

Hermed sendt et tons knus til dig...

Anmeld

23. september 2009

Dictes mor

Tjuhl skriver:

puha har lige haft en meget trist Søren i rørret. han stod ude på toilettet henne på gymnasiet og ringede og han lød som om han var lige ved at græde. hvis det er slemt at vide det selv, så er det sgu næsten værre at skulle sige det til ham, for jeg føler bare sådan....altså...jeg kan sgu godt forstå hvis du ikke gider mere med en kvinde der ikke dur.

Åh den kender jeg godt den følelse af, at man ikke duer! Men Trine, selvom det er svært at forstå, så duer du! Du er en dejlig og skøn kvinde og jeg er helt sikker på, at Søren ikke føler at det er din skyld eller at du ikke duer. Han elsker dig overalt på jorden, det må du aldrig tvivle på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.