Rygestop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2016

Spiloppi

Som en anden skriver - læs bogen "endelig ikke-ryger" af Allen Carr, han sætter alting på hovedet og jeg har ikke røget siden at have læst den. Apps virkede slet slet ikke for mig! Bogen gør virkelig underværker, kender absurd mange der er stoppet dagen efter at have læst den. Man bliver overrasket! Og det kommer fra en som har prøvet ALT gennem tiderne held og lykke! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2016

Mom2Two

Anonym skriver:

Jeg er meget nygravid. Og med graviditeten følger der selvfølgelig osse rygestop 

Men hvordan griber man lige det an?!?

Jeg får voldsomme abstinenser og er meget agressiv når jeg prøver. 

Så. Giv mig jeres bedste råd 

Jeg stoppede også... Min læge sagde a jeg ku bruge alle de hjælpemidler der er på marked - alt er bedre end smøger! Jeg åd nikotin tyggegummi, det med frugt er min farvorit... Jeg er pisse svag, jeg elsker mine smøger ... Men jeg elsker faktisk også a være fri for dem!! Tænk fremad, når du leger med baby, så leger du og tænker ikk "jeg vil ryge!" ... Du kan gå med babyen i bæresele, du stinker ikk (jeg har virkelig lagt mærke til hvor leget det stinker!!!) du ka godt ...

hvor der er vilje er der vej... Tænk på, a din baby får abstinenser når han/hin blir født - babyen DKAL deale med det ... 

Anmeld Citér

22. januar 2016

Carina:-)

Jeg havde været på apoteket og købt plastre og stod på biblioteket og fik tilfældigt øje på bogen "Endelig ikke ryger " af Alan Carr

Og havde også meldt mig til et ikke ryger kursus hos min læge

Gik hjem og læste den fra start til slut og fik så mange aha oplevelser at jeg følte mig klar

Jeg startede med at skære ned fra 35 + til 8 stk ved at huske på hvad jeg havde læst om hjernes bedrag osv -

Men dagen før jeg skulle starte på rygestop kursus lagde jeg pakken med 2 stk cigaretter i og tænkte jeg altid kunne ryge hvis jeg ville

Jeg var den eneste der genneførte rygestopkurset ud af 20 tilmeldte og jeg er i dag stadig rygefri efter snart 13 år .

Har anbefalet bogen til flere og ingen der har fulgt bogen er srtartet igen . Man får så mange gode tips til at komme igang og forstår pludselig meget mere om hjernes bedrag vanens magt osv. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.