langt fint hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.466 visninger
17 svar
15 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. januar 2016

AJ14

Hej. 

Nogen gode råd til børn med langt fint hår, som ugler nemt.Hårbørstningen er et mareridt nogen gange. Er der nogle hårbørster som er bedre end andre eller noget balsam spray som er neutralt uden alt muligt krads i ?  Eller andre gode råd. ?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2016

serinasmor

AJ14 skriver:

Hej. 

Nogen gode råd til børn med langt fint hår, som ugler nemt.Hårbørstningen er et mareridt nogen gange. Er der nogle hårbørster som er bedre end andre eller noget balsam spray som er neutralt uden alt muligt krads i ?  Eller andre gode råd. ?  

Købte denne i Rema i weekenden ... Spotvare .. som du kan se er den både svanemærket og astma og allergi venlig  

Det er dog den første spraybalsam vi har haft ... Vi voksne kan godt redde trolde filten forsigtigt ud (mange strøg og med start fra spidserne)- men kun er blevet så stor at hun snart skal kunne selv 

Og ellers husk at redde håret mindst 3 gange om dagen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

20. januar 2016

Augustmama

Balsam spray er guld værd! 

Samt en børste med heste hår så går du ikke galt i byen  

Anmeld Citér

20. januar 2016

Mor til Ella

HH Simonsen wetbrush

Anmeld Citér

20. januar 2016

rikke33n

AJ14 skriver:

Hej. 

Wet'n'dry fra hh Simonsen er super god. Kan fås på nicehair til 75 og 129 for enten lille eller stor.

Anmeld Citér

20. januar 2016

Chellie

Prøv med en tangle teezer (det er en bestemt børste), den er rigtig god til filtret hår uden at rive  

Anmeld Citér

21. januar 2016

vitapigen

Min datter har krøllet hår og næsten umulig at redde ud fordi det overhovedet ikke må gøre ondt...

Så har fundet ud af hvis jeg bruger tangle teezer (vi har dog en kopibørste) og Natusan balsamspray går det fremragende 

Den balsam spray er godt nok ikke svane mærket eller noget men den VIRKER!!  Har prøvet de andre og de kan da bruges men er ikke nær så god 

Anmeld Citér

21. januar 2016

Bshizzle

AJ14 skriver:

Hej. 

Kan se du har fået mange gode råd..

mit råd er dog at du ikke skal rede hendes hår for meget, da vi er i vinterperioden og ens hår har det med at blive hurtigt tørt, være elektristisk samt svært at rede ud. 

Dvs en god spray og ikke vaske håret hver dag  

Anmeld Citér

21. januar 2016

Christine

AJ14 skriver:

Hej. 

Matas natur har en god balsamspray som er svanemærket.

Ellers er mit bedste råd at klippe spidserne jævnligt, for spalter de bare en smule, så gør det håret filtret (måske særligt på denne tid af året).

Har selv hår som din datter 

Anmeld Citér

21. januar 2016

AJ14

serinasmor skriver:

Købte denne i Rema i weekenden ... Spotvare .. som du kan se er den både svanemærket og astma og allergi venlig  

Det er dog den første spraybalsam vi har haft ... Vi voksne kan godt redde trolde filten forsigtigt ud (mange strøg og med start fra spidserne)- men kun er blevet så stor at hun snart skal kunne selv 

Og ellers husk at redde håret mindst 3 gange om dagen 

Den vil lige være et sikkert hit hos hende. Må jeg se om jeg kan få fat i☺

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.