Løs negl på tå

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2016

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Hvis den ikke er hævet, tror jeg ikke den er betændt. Jeg tror nok du skal opdage det, hvis det sker. Du virker meget obs

Jeg tvivler stærkt på at han har pillet/bidt sin negl i stykker. Det ligner han har fået et eller andet ned over den.

Det tror jeg ikke den er. Må ikke rigtig få lov og se på den. Han har lige haft betændelse deri , fordi han piller / bider i neglen. Det har han desværre ind imellem, da han er slemt til at bide deri . Det kan selvfølgelig sagtens være det skyldes et slag , vi ikke har set . Tænkte bare det hang sammen med den betændelse han lige har haft. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2016

Pikku Myy

Anonym skriver:

Det tror jeg ikke den er. Må ikke rigtig få lov og se på den. Han har lige haft betændelse deri , fordi han piller / bider i neglen. Det har han desværre ind imellem, da han er slemt til at bide deri . Det kan selvfølgelig sagtens være det skyldes et slag , vi ikke har set . Tænkte bare det hang sammen med den betændelse han lige har haft. 

Er neglen ikke flækket?

Anmeld Citér

20. januar 2016

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Er neglen ikke flækket?

Nej det er den ikke . Men den sidder kun fast i det ene hjørne, så tænker det er det der snyder. 

Anmeld Citér

20. januar 2016

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Er neglen ikke flækket?

Den sidder kun fast hen imod storetåen . Resten er løs. Så den er skubbet lidt frem tror det er det du kan se på billede 2

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.