5 uger henne og dårlig ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2016

Nadiapigen

debattør-35738 skriver:

Jeg kan sagens holde maden i mig. Har ikke kastet op endnu. Bliver bare rigtig dårlig hver gang jeg får mad og faktisk også når jeg ikke får mad. 

Så er lidt ved at gå ud af mit gode skind. 

Føler ikke jeg laver andet end at sove og så når jeg er vågen er jeg dårlig �� 

Men rart at høre jeg ikke er de eneste. Glæder mig bare til at jeg kan glæde mig over at jeg er gravid. For lige nu, er der ingen glæde overhovedet ��

Kendte det fra min graviditet  havde også kvalme hele tiden. KU næsten intet spiste og lede nærmest a frugter. Til aftensmad prøvede jeg a spise det vi nu sku ha. Men kom til a spise for hurtig fordi jeg jo var sulten. Og vupti.  Forfra 

Snakkede med min læge om dette. Og blev rådet til a spise b6 vitaminer. Mener det var 1/2 piller 3 gange dagligt. Tl a starte med. 

Håben snart du får det bedre og nyder tiden 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2016

Moar2011

debattør-35738 skriver:

Hej de damer jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid i 5. Uge. Men glæden Er kort. Jeg har det a h til. Jeg har ondt i min mave, en fornemmelse af at skulle have min menstruation og som om jeg er køresyg/ har tømmermænd. Ikke særlig rart. Ikke nok med det, så er jeg hele tiden sulten, men hver han. Jeg spiser har jeg ingen appetit og bliver dårlig over den smule mad jeg får indenbords. Har ligget syg i 4 dage fra arbejdet nu, nogen andre der har prøvet det? For lægen mener ikke at der er noget alvorligt i det, og vil bare gerne høre om jeg er den eneste der er så uheldig at have det så dårligt ??

Jeg var møg hammerne dårligt da jeg ventet min søn, det stoppede ca uge 12-13 stykker ..

såå hoold ud

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.