Hvilke ægløsningsteste skal jeg bruge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2009

Ansemusen

Jeg prøvede også først med Clear Blue, og den viste også positiv én gang, men så viste den det ikke næste dag, præcis som forventet, men dagen efter igen viste den igen positiv. Og det skal den kun gøre én gang om måneden! Men første gang har den været rigtig, for præcis 14 dage efter fik jeg min mens. Men problemet er at de er virkelig dyre, og for mig, som har virkelig lange og uregelmæssige menstruationer kan det ikke betale sig, når der skal 3 Clear Blue til pr. måned, så jeg købte mine på billigetests.dk
Nåede dog aldrig at teste positiv med dem, da jeg åbenbart er blevet gravid dagen inden jeg startede testningen i den cyklus! Meget tilfældigt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

Ansemusen

lemte at fortælle, at jeg fik 28 ægløsningstests og 5 graviditetstests for kun 186 kr. hvorimod en Clar Blue med kun 7 tests koster over 200 kr., omkring 250 mener jeg det er. Det kan blive rigtig dyrt i længden!

Rigtig meget held og lykke med projektet  Husk at I er berettiget til hjælp, når I har prøvet i et år uden held!

Anmeld

24. september 2009

Riksen

dorthemus skriver:

Jeg blev det første gang

Wow! Hvor fantastisk!!

Anmeld

24. september 2009

Riksen

Ansemusen skriver:

Jeg prøvede også først med Clear Blue, og den viste også positiv én gang, men så viste den det ikke næste dag, præcis som forventet, men dagen efter igen viste den igen positiv. Og det skal den kun gøre én gang om måneden! Men første gang har den været rigtig, for præcis 14 dage efter fik jeg min mens. Men problemet er at de er virkelig dyre, og for mig, som har virkelig lange og uregelmæssige menstruationer kan det ikke betale sig, når der skal 3 Clear Blue til pr. måned, så jeg købte mine på billigetests.dk
Nåede dog aldrig at teste positiv med dem, da jeg åbenbart er blevet gravid dagen inden jeg startede testningen i den cyklus! Meget tilfældigt!

Det lyder altså skønt!
Det kan være at man slapper mere af, når man begynder med de tests. Jeg håber da på at der snart sker noget..

Jeg har købt 21 æl-tests + 5 g-tests for 185kr. Det synes jeg er okay. De skulle vist komme i dag.

Ja, vi har været ved lægen og vi er igang med at få testet min kæreste i første omgang.

Anmeld

24. september 2009

bonnie81

hej

vi prøvede i 4 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.