Hvilke ægløsningsteste skal jeg bruge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.807 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. september 2009

Riksen

Hej piger

Nu kan jeg snart ikke klare mere!
Min kæreste og jeg har været igang med baby-projektet i et års tid nu og det er ved at være ret deprimerende, så nu har vi besluttet at gå mere teknisk til værks med ægløsningstestene - sådan for alvor.
Men hvilke skal vi bruge? Hvilke er bedst? Og billigst?

Vi har hele tiden været lidt afventende med at bruge dem, da vi syntes at det ville blive for planlagt. Men nu er der gået så mange måneder uden resultat og vi er ved at blive ret frustrerede.

Knus fra Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

dorthemus

Riksen skriver:

Hej piger

Min kæreste og jeg har været igang med baby-projektet i et års tid nu og det er ved at være ret deprimerende, så nu har vi besluttet at gå mere teknisk til værks med ægløsningstestene - sådan for alvor.

Vi har hele tiden været lidt afventende med at bruge dem, da vi syntes at det ville blive for planlagt. Men nu er der gået så mange måneder uden resultat og vi er ved at blive ret frustrerede.

Knus fra Rikke

Hej Rikke

God idé  Jeg brugte selv Clearblue. De er lidt dyre men så får man til gengæld 7 teste og der er udførlig brugsanvisning i.

Held og lykke

Knus
Dorthe, der nu er gravid OG brugte en ÆL-test inden

Anmeld

22. september 2009

sbs78

Kan anbefale denne her side http://www.babymirakel.dk/shop/frontpage.html og så testpen

Anmeld

22. september 2009

Riksen

Tusind tak for de gode råd. Jeg vil skynde mig at bestille en ordentlig bunke teste

Ih, jeg håber snart der er bid. Synes efterhånden at følelserne hænger uden på tøjet, så nu skal der arbejdes målrettet på at få en baby.

Rikke

Anmeld

22. september 2009

Bom

Riksen skriver:

Hej piger

Knus fra Rikke

Hej Rikke...

Først vil jeg ønske dig held og lykke, og sige at jeg ved hvordan du har det lige nu..
Kæresten og jeg var et år om at blive gravide, men er heldigvis gravid nu (7+5)
Vi brugte ÆL test de sidste tre mdr og det gav gevinst til sidst..  Jeg købte bare de billige strimmel test på www.billigtest.dk og de virker tilsyndladende fint..

Knus Maria som ønsker dig held og lykke

Anmeld

22. september 2009

Riksen

Det lyder som om det giver gevinst at bruge teste, så jeg glæder mig til at komme igang.

Til Mini-Terp:
Tak for linket. Jeg tjekker det lige ud. Og tillykke med graviditeten!

Til Dorthemus: Jeg glemte helt at sige tillykke med din graviditet!

Det bliver fedt at følge jer. Jeg håber jeg snart kan være med i jeres "klub"

Anmeld

22. september 2009

dorthemus

Riksen skriver:

Det lyder som om det giver gevinst at bruge teste, så jeg glæder mig til at komme igang.

Til Mini-Terp:
Tak for linket. Jeg tjekker det lige ud. Og tillykke med graviditeten!

Til Dorthemus: Jeg glemte helt at sige tillykke med din graviditet!

Det bliver fedt at følge jer. Jeg håber jeg snart kan være med i jeres "klub"

Tak og i lige måde

Anmeld

23. september 2009

bonnie81

hej rikke

jeg troede ikk mig og min kæreste ku blive gravide så jeg prøvede at bruge ægløsningstest,
jeg brugte ægløsnings test fra billig test.
jeg ved ik om ddet var mig der ik ku finde ud af at bruge dem men fik aldrig noget udslag på at jeg sku ha ægløsning men da jeg var en dag over tid tog jeg en graviditets test og den var positiv. tror at det var en blanding af at jeg ikke tænkte på det da jeg ikke troede at jeg havde ægløsnig. men samtidig dyrkede vi hveranden dag.

håber du kan bruge noget af det

knus og held og lykke

Anmeld

23. september 2009

Riksen

Først: tillykke med maven

Ja, man hører jo at det først er når man slapper af, at der bliver ro i kroppen til at en graviditet kan indtræffe. Men det er godt nok lettere sagt end gjort.
Men et godt udgangspunkt er vel at kende sin ægløsning. Det bliver da spændende at se om jeg nu også har ægløsning de dage, hvor jeg regner med at have det.
Jeg forventer min mens engang i næste uge, så der er ikke længe til at jeg skal igang med ægløsningstestene.

Hvor længe prøvede I at blive gravide før der skete noget?

Anmeld

23. september 2009

dorthemus

Riksen skriver:

Først: tillykke med maven

Ja, man hører jo at det først er når man slapper af, at der bliver ro i kroppen til at en graviditet kan indtræffe. Men det er godt nok lettere sagt end gjort.
Men et godt udgangspunkt er vel at kende sin ægløsning. Det bliver da spændende at se om jeg nu også har ægløsning de dage, hvor jeg regner med at have det.
Jeg forventer min mens engang i næste uge, så der er ikke længe til at jeg skal igang med ægløsningstestene.

Hvor længe prøvede I at blive gravide før der skete noget?

Jeg blev det første gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.