Er du parat til at splitte familien, hvis ikke så skal du enten have er okay fra din mand (han kunne jo overraske dig) eller stoppe kontakten.
Jeg har selv prøvet det, en der pludselig syntes jeg var dejlig, at jeg var en man kunne attrå, en der var mere end hende den "normale" der hjemme. Det gav netop glæde, et smil at vågne med, en følelse af der kom en gnist ind i livet som ikke havde været der længe. Men jeg spurgte netop mig selv; vil jeg splitte min familie, er det noget som betyder så meget. Det var det ikke for jeg var ikke forelsket i manden men i forelskelsen, ja faktisk var manden en som jeg nok slet ikke ville have brugt særlig lang tid at tale med under andre omstændigheder, men han viste mig bare at jeg var fantastisk ikke som menneske men som kvinde, noget min mand glemte (og stadig glemmer).
Men måske har du fundet din soulmate, måske er det manden du har fået følelser for og ikke forelskelsen og opmærksomheden. Der kan kun du vide, men der rigtige er at være ærlig over for din mand. Det er skide svært, jeg "gjorde" aldrig noget med den anden mand, så turde være ærlig og fortælle at jeg havde været ved at smide der hele over bord fordi jeg følte der manglede noget. Det hjalp et lille stykke tid, men mere så hjalp det mig og jeg må så finde den anerkendelse som kvinde på en anden måde. Men det er da "kedeligt" ikke at skulle have den forelskelse mere i sit liv, for selvom min mand nogle gange kan give mig sommerfugle i maven, så er vi forbi den der spænding alla hvad mon han siger til min krop, hvordan mon det første kys er osv....
Men vær ærlig over for dig selv og overfor din mand
Anmeld
Citér