Er man selv skyld i det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2016

Bella&Lina

Anonym skriver:

Søgte lige rundt på nettet for at læse lidt om psykopati. Her fandt jeg en test hvor der var opstillet en masse punkter og hvis man kunne svare ja til nogle af dem så er man nok udsat for en psykopat eller en med psykopatiske træk. Jeg kunne svare ja til næsten alle punkter.

Men nu bliver jeg i tvivl for mon ikke at det er min egen skyld? Jeg har nemlig løjet over for ham om forskellige ting og får ikke gjort ting som jeg har sagt at jeg nok skal få gjort...Altså jeg udsætter altid ting... Er det så ikke forståeligt nok at han bliver gal og sur på mig og træt af mig når han gentagelse gange skal sige ting til mig og ja bare have det skidt ved at være sammen med mig? Er det så ikke min egen skyld at jeg kunne svare ja til næsten alle punkterne??

Uden og vide hvilken test du har taget og om han er voldelig psykisk eller fysisk, så vil jeg svare udefra det du skriver. 

Det er bestemt dig der skal oppe dig, hvis du lyver, udsætter ting du har lovet og gøre (tænker vi snakker dagligdags ting i hjemmet?) Det er da fuldt forståeligt din mand bliver sur hvis du lyver og ikke er med derhjemme, ikke ordner det i aftaler du skal.... 

Hvor psykopati kommer ind i billedet ved jeg ikke, for du skriver jo intet om hvordan din mand ellers er .. Men det er meget normalt og blive sur og vred og skuffet og træt af gentagende løgne og aftaler der ikke holdes. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.