ØV er ked af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2009

Pingu

grinbidderen skriver:

jamen det er fordi jeg gerne ville have en lagkage med foto print af min søn på kagen... og den ska overtrækkes med mmf da jeg og nogen andre heller ik spiser masipan... men tak.

Hi hi så er jeg jo helt gal på den!!!

Men ellers kan man godt erstatte det hele med mmf, som er supernemt at lave!!

Held og lykke med kagen, det er da lidt skønt at du ikke skal stå og bøvle med den!!
Knus
Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

Bondepigen

Håber han får en dejlig dag, din lille super gut. Han er da bare for lækker. Kønne kønne øjne!!!

Anmeld

23. september 2009

grinbidderen

bondepigen skriver:

Håber han får en dejlig dag, din lille super gut. Han er da bare for lækker. Kønne kønne øjne!!!

mange tak og din er bare rigtig chame pige der slå benene væk under fyre når hun blir ældre...

Anmeld

23. september 2009

Bondepigen

grinbidderen skriver:

mange tak og din er bare rigtig chame pige der slå benene væk under fyre når hun blir ældre...

Hehe, tak.

Anmeld

23. september 2009

xx

grinbidderen skriver:

Jeg havde fået en her inden fra til at lave min søns fødselsdags lagkage her til den 4 oktober, men har idag fået afvide at hun desværre ikke kan alligevel, så nu står jeg så her uden en der kan hjælpe mig med kagen er ik god til at lave dem har nemlig kun prøvede en gang, syntes bare at det hele er noget være rod lige nu ved ik hva jeg skal gøre havde jo gjort så det ville være blevet den bedste fødselsdag til hans 1 åriges dag... kender i det ar man bare har lyst til at aflyse nu når det er ramlet sammen?? der er så en anden grund mere...

Arhh come on, Gitte. Du kan da ikke mene seriøst at det ikke bliver en skøn fødselsdag fordi der ikke er et billede af ham på hans kage?

Ville meget gerne være forstående og trøstende, men det ligger mig godt nok svært at tage det her indlæg seriøst. Sorry. Jeg kan da godt se at det er ærgeligt at kagen ikke bliver præcis som du ønsker, men jordens undergang kan man vist næppe kalde det...

Ingen af mine børn har haft billede på deres kage og de har da haft nogle rigtig dejlige fødselsdage.....det burde du vide for du har deltaget i dem allesammen.

Nu bliver du måske sur og det beklager jeg, men helt ærligt synes jeg du skulle tage at slappe lidt af og istedet nyde at der kommer en masse mennesker for at hygge om din søn og hjælpe med at give ham en dejlig dag. Fuck da for guds skyld den kage og så skulle du måske lige tage dine prioriteter op til overvejelse en ekstra gang...

Knus fra s...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.