ØV er ked af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.528 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. september 2009

grinbidderen

Jeg havde fået en her inden fra til at lave min søns fødselsdags lagkage her til den 4 oktober, men har idag fået afvide at hun desværre ikke kan alligevel, så nu står jeg så her uden en der kan hjælpe mig med kagen er ik god til at lave dem har nemlig kun prøvede en gang, syntes bare at det hele er noget være rod lige nu ved ik hva jeg skal gøre havde jo gjort så det ville være blevet den bedste fødselsdag til hans 1 åriges dag... kender i det ar man bare har lyst til at aflyse nu når det er ramlet sammen?? der er så en anden grund mere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

ekzunz

Kan du ikke nå at melde dig til kage kurset den 1?? Kan den så næsten ikke holde til søndag??? Ellers kan du da få nogle fif....

Anmeld

22. september 2009

grinbidderen

Znuzke skriver:

Kan du ikke nå at melde dig til kage kurset den 1?? Kan den så næsten ikke holde til søndag??? Ellers kan du da få nogle fif....

jeg kan desværre ikke d 1 oktober men skal på kage kursusét her på næste tirsdag så der blir jeg måske lidt kloger men alligevel ik det samme som jeg ska lave til sønnen..

Anmeld

23. september 2009

Pingu

grinbidderen skriver:

Jeg havde fået en her inden fra til at lave min søns fødselsdags lagkage her til den 4 oktober, men har idag fået afvide at hun desværre ikke kan alligevel, så nu står jeg så her uden en der kan hjælpe mig med kagen er ik god til at lave dem har nemlig kun prøvede en gang, syntes bare at det hele er noget være rod lige nu ved ik hva jeg skal gøre havde jo gjort så det ville være blevet den bedste fødselsdag til hans 1 åriges dag... kender i det ar man bare har lyst til at aflyse nu når det er ramlet sammen?? der er så en anden grund mere...

Øv hvor synd!! Når nu du havde glædet dig så meget!

Du kan godt lave en rigtig fin kage uden det kræver de store armbevægelser!

Lav en almindelig god lagkage, altså bunde og fyld, smør med smørcreme og dæk den med det færdigudrullede marcipan. Mener det er Føtex man kan købe det i!

Så kan du vælge en figur, som din søn måske er glad for eller noget lidt enkelt, som du søger på google eller på div malebøger på nettet. Skriv den ud og klip delene ud............åhhh det er svært at forklare.

Men jeg lavede en Kængubarn på min datters lagkage, ved at klippe ham ud og skære efter delene på farvet marcipan jeg havde rullet ud. Så lagde jeg delene ovenpå den marcipanovertrukne kage og det så faktisk rigtig flot ud!
Man kan lave figurene et par dage før!

Da jeg var barn lavede min mor et tog, som hun skar ud afen bradepandekage og pyntede med slik.

Uhhh jeg roder lige nu, skal lige have givet mini grød og fulgt mellemfisen i BH så kan jeg lægge et par billeder ind!!

Knus
Henriette

Anmeld

23. september 2009

grinbidderen

Pingu skriver:

Øv hvor synd!! Når nu du havde glædet dig så meget!

Du kan godt lave en rigtig fin kage uden det kræver de store armbevægelser!

Lav en almindelig god lagkage, altså bunde og fyld, smør med smørcreme og dæk den med det færdigudrullede marcipan. Mener det er Føtex man kan købe det i!

Så kan du vælge en figur, som din søn måske er glad for eller noget lidt enkelt, som du søger på google eller på div malebøger på nettet. Skriv den ud og klip delene ud............åhhh det er svært at forklare.

Men jeg lavede en Kængubarn på min datters lagkage, ved at klippe ham ud og skære efter delene på farvet marcipan jeg havde rullet ud. Så lagde jeg delene ovenpå den marcipanovertrukne kage og det så faktisk rigtig flot ud!
Man kan lave figurene et par dage før!

Da jeg var barn lavede min mor et tog, som hun skar ud afen bradepandekage og pyntede med slik.

Uhhh jeg roder lige nu, skal lige have givet mini grød og fulgt mellemfisen i BH så kan jeg lægge et par billeder ind!!

Knus
Henriette

jamen det er fordi jeg gerne ville have en lagkage med foto print af min søn på kagen... og den ska overtrækkes med mmf da jeg og nogen andre heller ik spiser masipan... men tak.

Anmeld

23. september 2009

Betteisen

Hejsa!!
Prøv lige at tjekke www.fotokage.dk. Der er levering på 1-3 dage

MVH
Louise

Anmeld

23. september 2009

grinbidderen

anistu skriver:

Hejsa!!

MVH
Louise

hej og tak. kender godt siden men har idag fået snakket med forskellige bager og der er en vi går til så de laver en almenlig lagkage også kommer der foto på den, godt nok blir den ik som jeg ville have den men så må det blive til næste år.. kage dillemaet er overstået..

Anmeld

23. september 2009

ekzunz

grinbidderen skriver:

jamen det er fordi jeg gerne ville have en lagkage med foto print af min søn på kagen... og den ska overtrækkes med mmf da jeg og nogen andre heller ik spiser masipan... men tak.

Men man kan jo købe færdig sugarpaste. Og billedet får man jo leveret, og hvis det fylder det meste af overdelen af kagen, så kan man ikke se evt.skønhedsfejl nedenunder.

Men måske det hele løser sig når du har været på kursus Så er vi jo mester-kage-bagere

Anmeld

23. september 2009

grinbidderen

hej ville bare lige vise hvilken billede der kommer til at være på sønnens fødselsdags kage...
nok mest det med den blå skjorte men er lidt i tvivl..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. september 2009

Pingu

anistu skriver:

Hejsa!!

MVH
Louise

Det ser jo sjovt ud bed foto, men ligger det godt på kagen??

Jeg forsøgte engang at bestille et billede med Ariel/havfruen det var i sådan noget sukkerpapir.
Det så knald godt ud på hjemmesiden, men var trist og lidt sløret i farverne da vi fik det og så vendte kanterne opad da det havde ligget lidt på kagen. SUK hvor var jeg gal på det!!!

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.