Er vi de eneste som bruger PBS?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2016

MorDk

Vi bruger det også.... Har kun nogle få regninger som jeg betaler manuelt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2016

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

vi har også sat alt til betalingsservice... bortset fra Yousee som betales via Kortbetaling da det ellers ville koste ekstra pr mdr at betale regningen ;)

Vi har også oplevet at vores bank skiftede system og slettede vores aftale med afbetaling på bilen... det tog også lige 3 forsøg før den kom på igen... heldigvis havde vi indtil da været gode betalere og de valgte derfor at tro på os da jeg ringede ind halvtudende og fortalte at jeg kunne se den ikke var blevet sat igennem til trods for lovning fra banken om at det var deres fejl så det ville blive rettet med det samme...

Anmeld Citér

17. januar 2016

Fremad

PBS ved alt der er muligt samt jeg sørge for at tjekke HVER måned og alt også er trukket korrekt... Alt andet er for mig en dårlig undskyldning mht ikke at betale...

Anmeld Citér

17. januar 2016

Annemette07

Mom skriver:

Hej,

Nej det er vi nok ikke

Syntes efterhånden jeg har læst en del gange om folk som glemmer at betale en regning, og fair nok vi er alle mennesker

Men jeg undre mig over når det er regninger som er konstante, forstået på den måde at det er regninger som fx. VS, BH, SFO, der kommer hver månede, hvorfor så ikke sætte dem til betalingsservice, så man ikke skal tænke over det?

Hvad tænker I, betaler I girokort hver måned til både det ene og andet, eller sætter I til betalingsservice ligesom jeg?

Vores køre på betalingsservice. Alle som vi får regninger fra tilmelder vi betalingsservice. Altså der hvor man fast får regninger fra �� Det andet synes vi er træls, og giver hurtigt manglende overblik.

Anmeld Citér

17. januar 2016

Mami

Har kun 2 regninger der kører på PBS alt andet betaler jeg "manuelt" via netbank

Anmeld Citér

17. januar 2016

Tiggi

Mami skriver:

Har kun 2 regninger der kører på PBS alt andet betaler jeg "manuelt" via netbank

Men hvorfor har i/du valgt den løsning? 

Ikke at der er noget galt med det, undre mig bare for jeg ville da helt sikkert glemme at betale nogen så. Og så er der flere steder hvor de sætter gebyr på for at det ikke køre automatisk. 

Anmeld Citér

17. januar 2016

SandraXOXO

Jeg bruger PBS. Men der er altid bøvl med inst regning, det er så irriterende. Så får man så og så meget i tilskud og ringet og spørg om det er beregnet rigtigt og bliver forsikret at det er det da, og så får man pludselig en kæmpe efterregning fordi de har betegnet min indkomst forkert. Hvor svært kan det være at fatte når jeg bare er på su  ihh! 

Anmeld Citér

17. januar 2016

Mami

Men hvorfor har i/du valgt den løsning? 

Ikke at der er noget galt med det, undre mig bare for jeg ville da helt sikkert glemme at betale nogen så. Og så er der flere steder hvor de sætter gebyr på for at det ikke køre automatisk. 

Fordi jeg kan godt lide det, så jeg helt sikker på rådighedsbeløb og om regningerne er korrekte osv  og så har aldrig oplevet et gebyr ved at betale  regninger, kun PBS gebyr 

Anmeld Citér

17. januar 2016

Mom

Profilbillede for Mom
Mami skriver:

Fordi jeg kan godt lide det, så jeg helt sikker på rådighedsbeløb og om regningerne er korrekte osv  og så har aldrig oplevet et gebyr ved at betale  regninger, kun PBS gebyr 

Når du skriver at du på den måde er sikker på rådighedsbeløbet, betyder det så, at du ikke har en budgetkonto hvor du fast sætter penge ind på?

Anmeld Citér

17. januar 2016

Mami

Mom skriver:

Når du skriver at du på den måde er sikker på rådighedsbeløbet, betyder det så, at du ikke har en budgetkonto hvor du fast sætter penge ind på?

Tænker jeg er meget irrelevant for trådens emne

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.