Er vi de eneste som bruger PBS?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.413 visninger
25 svar
26 synes godt om
17. januar 2016

Mom

Profilbillede for Mom

Hej,

Nej det er vi nok ikke

Syntes efterhånden jeg har læst en del gange om folk som glemmer at betale en regning, og fair nok vi er alle mennesker

Men jeg undre mig over når det er regninger som er konstante, forstået på den måde at det er regninger som fx. VS, BH, SFO, der kommer hver månede, hvorfor så ikke sætte dem til betalingsservice, så man ikke skal tænke over det?

Hvad tænker I, betaler I girokort hver måned til både det ene og andet, eller sætter I til betalingsservice ligesom jeg?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2016

Lucky05

Mom skriver:

Hej,

Nej det er vi nok ikke

Syntes efterhånden jeg har læst en del gange om folk som glemmer at betale en regning, og fair nok vi er alle mennesker

Men jeg undre mig over når det er regninger som er konstante, forstået på den måde at det er regninger som fx. VS, BH, SFO, der kommer hver månede, hvorfor så ikke sætte dem til betalingsservice, så man ikke skal tænke over det?

Hvad tænker I, betaler I girokort hver måned til både det ene og andet, eller sætter I til betalingsservice ligesom jeg?

Betalingsservice ja  

alt andet er sku for bøvlet. Og gider ikke betale regningsgebyr 

Anmeld Citér

17. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Bruger også PBS.. MEN vil sige, vi har haft store problemer med at få dp på betalingservice.... Der gik faktisk lang tid, før det endelig skete, trods vi skrev til banken og gjorde det selv...

Anmeld Citér

17. januar 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Nope! Du er ikke den eneste. Alle vores regninger forgår via PBS : )

Anmeld Citér

17. januar 2016

Mom

Profilbillede for Mom
Saphiira skriver:

Bruger også PBS.. MEN vil sige, vi har haft store problemer med at få dp på betalingservice.... Der gik faktisk lang tid, før det endelig skete, trods vi skrev til banken og gjorde det selv...

Det er da belastende når det ikke lykkedes, trods I har gjort det...

Anmeld Citér

17. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Mom skriver:

Det er da belastende når det ikke lykkedes, trods I har gjort det...

Det er det bare.... Endelig er det da lykkes Det er mega irriterende at skulle betale regningen selv. Jeg er så bange for at glemme det

Anmeld Citér

17. januar 2016

Bshizzle

Mom skriver:

Hej,

Nej det er vi nok ikke

Vi bruger PBS 

Men vi har da osse haft tider hvor vi ikke har betalt til f.eks BH og SFO.. 

Simpelhen af den grund at jeg ingen indtægt havde og min kæreste var igang med at lukke hans Firma ned, hvor han samtidig med blev snydt af nogle kunder mm. 

Dette gav os kun mulighed for at kunne betale vores Husleje og mad på bordet.. Ergo.. Så måtte ALLE andre regninger vente i den periode. 

Dette gav os en tid hvor vi var bagud med regninger. 

Så alt er ikke nødvendigt en forglemmelse  

Der er imod ved at at flere ikke betaler hver månede men venter til hver 3 mdr hvor Børnecheken dumper ind. 

Anmeld Citér

17. januar 2016

Mom

Profilbillede for Mom
Bshizzle skriver:

Vi bruger PBS 

Men vi har da osse haft tider hvor vi ikke har betalt til f.eks BH og SFO.. 

Simpelhen af den grund at jeg ingen indtægt havde og min kæreste var igang med at lukke hans Firma ned, hvor han samtidig med blev snydt af nogle kunder mm. 

Dette gav os kun mulighed for at kunne betale vores Husleje og mad på bordet.. Ergo.. Så måtte ALLE andre regninger vente i den periode. 

Dette gav os en tid hvor vi var bagud med regninger. 

Så alt er ikke nødvendigt en forglemmelse  

Der er imod ved at at flere ikke betaler hver månede men venter til hver 3 mdr hvor Børnecheken dumper ind. 

Men prisen på institution pr måned overstiger jo det man får i BFY, så man kan jo ikke bare kun betale hver 3. måned?

I jeres tilfælde gjaldt det om overlevelse, altså mad og husleje først, og det kan jeg godt forstå.

Anmeld Citér

17. januar 2016

Bshizzle

Mom skriver:

Men prisen på institution pr måned overstiger jo det man får i BFY, så man kan jo ikke bare kun betale hver 3. måned?

I jeres tilfælde gjaldt det om overlevelse, altså mad og husleje først, og det kan jeg godt forstå.

Rigtigt.. Men i de tilfælde jeg kender til, da er det børn de har i SFO.  

Anmeld Citér

17. januar 2016

Troldemommi

Mom skriver:

Hej,

Nej det er vi nok ikke

Det er jo tosset ikke at få sine regninger betalt med PBS  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.