Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sprit25 skriver: Ej undskyld. Men kan du skaffe et juletræ må du også tage arbejdet med at få det væk
Ej undskyld. Men kan du skaffe et juletræ må du også tage arbejdet med at få det væk
Undskyld.... Spørger bare
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Sagen er den at sidste lørdag kunne alle i byen stille sit juletræ udenfor og sætte 20 kr på så ville der komme en garde klub og samle alle træer ind og dermed skaffe dem af vejen for os. Men jeg var så dum at glemme det så nu står træet stadig udenfor vores dør og jeg aner ikke hvordan jeg skal skaffe mig af med det..??.. Har ingen bil og vi bor i byen... Hvad pokker gør jeg??
Sagen er den at sidste lørdag kunne alle i byen stille sit juletræ udenfor og sætte 20 kr på så ville der komme en garde klub og samle alle træer ind og dermed skaffe dem af vejen for os. Men jeg var så dum at glemme det så nu står træet stadig udenfor vores dør og jeg aner ikke hvordan jeg skal skaffe mig af med det..??.. Har ingen bil og vi bor i byen... Hvad pokker gør jeg??
Hvordan har i fået det hjem?
Rolig nu, hvorfor skal du bare så negativ. Hun spørger jo netop også efter hvordan hun kan skille sig af med det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128