Så dumt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.525 visninger
12 svar
6 synes godt om
17. januar 2016

Anonym trådstarter

Sagen er den at sidste lørdag kunne alle i byen stille sit juletræ udenfor og sætte 20 kr på så ville der komme en garde klub og samle alle træer ind og dermed skaffe dem af vejen for os. Men jeg var så dum at glemme det så nu står træet stadig udenfor vores dør og jeg aner ikke hvordan jeg skal skaffe mig af med det..??.. Har ingen bil og vi bor i byen... Hvad pokker gør jeg??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2016

S*DD

Anonym skriver:

Sagen er den at sidste lørdag kunne alle i byen stille sit juletræ udenfor og sætte 20 kr på så ville der komme en garde klub og samle alle træer ind og dermed skaffe dem af vejen for os. Men jeg var så dum at glemme det så nu står træet stadig udenfor vores dør og jeg aner ikke hvordan jeg skal skaffe mig af med det..??.. Har ingen bil og vi bor i byen... Hvad pokker gør jeg??

På samme måde som du anskaffede dig det 

Anmeld Citér

17. januar 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Hvis ikke der kommer storskralds indsamling ad sig selv så mener jeg man kan ringe og bestille det ...Vi har slet ikke haft juletræ denne gang ... Sidste år bar vi det ned i enden af vores have .. Men vi har også en meget skrå grund - så det gør vi generelt med vores haveaffald  

Anmeld Citér

17. januar 2016

lineog4

Anonym skriver:

Her hjemme blev det skåret i små stykker og smidt ud

Anmeld Citér

17. januar 2016

serinasmor

Ellers er  dette en mulighed

Anmeld Citér

17. januar 2016

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Her hjemme blev det skåret i små stykker og smidt ud

Det kunne man men er det ikke er kæmpe arbejde??

Anmeld Citér

17. januar 2016

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Hvis ikke der kommer storskralds indsamling ad sig selv så mener jeg man kan ringe og bestille det ...Vi har slet ikke haft juletræ denne gang ... Sidste år bar vi det ned i enden af vores have .. Men vi har også en meget skrå grund - så det gør vi generelt med vores haveaffald  

Koster det noget?

Anmeld Citér

17. januar 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Koster det noget?

Det kommer jo an på hvor du bor det er noget hver kommune bestemmer  

Anmeld Citér

17. januar 2016

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Det kommer jo an på hvor du bor det er noget hver kommune bestemmer  

Ok. Tak for det. Det vil jeg lige undersøge.

Anmeld Citér

17. januar 2016

Sprit25

Anonym skriver:

Det kunne man men er det ikke er kæmpe arbejde??

Ej undskyld. Men kan du skaffe et juletræ må du også tage arbejdet med at få det væk

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.