Ferie i marts?? Hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2016

lineog4

MariaE skriver:

Mine vørn vil bare gerne have lys pg varme..og os med

Istanbul er præget af terror og boomer i ny og næ..så også en no go.

athen er ikke for vørn i mines alder, 3,6,8 de cil røvkede sig. Og vi tager primært afsted på deres præmisser. Jo. Åhh, kan ikke rette mine stavefejl..irriterende..

nå, men tænker også øerne er lidt kedelige men bedste alternativ når vi snakker ferie til børn. Badning er næsten et must, men i hvert fald bare varmt vejr, cil ikke finde 16000 kr til at flyve bånd til 16 grader, så hellere undvære.

Vi er også til lys og varme, dog er godt forår nok for mig. Da vi får bade bade ferie til sommer. Vi voksne er nok lidt oplevelsessyge og ungerne har fået det ind med modermælken, så så længe det er en kombi af oplevelser og familieafslapning så nyder de storbyer, og andre ting vi finder på. Var i Marokko sidste år i februar med dem og det var en skøn ferie som de helst så vi gentog, men ville gerne noget andet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2016

Muffinmus

Elsker selv oplevelser, men altså 1 times oplevelser for dem om dagen er nok, så vil de lege og spise is og hygge resten af tiden. Det gør jeg ikke ret godt i en beton jungle. Så der skal helst ære sand, vand, lækre skove eller lign. hvis jeg skal have dem på oplevelsesferie. Og ja, Marocco er varmt, men fo muslims og usikkert....

Anmeld Citér

17. januar 2016

jenny4

Altså jeg ved ikke lige hvordan vejret er i marts men vi har været på Cypern i oktober (30 grader) og det var så skønt. Dejlige hoteller, byer, strand, varme og en masse spændende historie, som faktisk stadig er meget nærværende da øen jo stadig er opdelt. Vil meget gerne tilbage igen!

Anmeld Citér

18. januar 2016

Muffinmus

jenny4 skriver:

Altså jeg ved ikke lige hvordan vejret er i marts men vi har været på Cypern i oktober (30 grader) og det var så skønt. Dejlige hoteller, byer, strand, varme og en masse spændende historie, som faktisk stadig er meget nærværende da øen jo stadig er opdelt. Vil meget gerne tilbage igen!

Vi har også været der i okt.. Shit vi blev stegt. Men fed ø. Tror dog kun der er 14-18 grader i marts?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.