Ferie i marts?? Hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. januar 2016

Muffinmus

Min mand er afsted i flere mdr og kommer hjem i Marys. Vi vil gerne på ferie sammen hvis jeg kan få en aftale med mit praktik sted om at samle de studiedage jeg får.

Men, eftersom Egypten er et stort no go, sammen med flere andre lande den vej på, så tænker jeg naturligvis de kanariske øer. 

Har været på Tenerife.  I Los Gigantes, og helt ærligt er det bare et lorte sted for alle parter. Ikke en fis at se i nærområdet,  sædet end hotel efter hotel. 

Vi vil er sted hen hvor vi kan gå hyggelig ture, se forretninger, tage en kort bustur til en seværdighed mm 

Og vejret... Nord på øerne er der jo som regel ikke ret varmt, så vi søger nok syd på.

Jer derf.eks kender til Gran Canaria, hvor ville i foreslå vi tog hen??.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2016

Babilooo

Hvad med Thailand

Anmeld Citér

17. januar 2016

S*DD

Jeg har været i Puerto Rico og der er sol hele tiden  mange hoteller men det er nemt at tage bussen rundt på øen fra byen. Der er en lille hyggelig by ikke så langt derfra. Og der er også vandland man kan tage bussen til.  Vi tager selv dertil i marts og april. 

Anmeld Citér

17. januar 2016

modesty

MariaE skriver:

Min mand er afsted i flere mdr og kommer hjem i Marys. Vi vil gerne på ferie sammen hvis jeg kan få en aftale med mit praktik sted om at samle de studiedage jeg får.

Men, eftersom Egypten er et stort no go, sammen med flere andre lande den vej på, så tænker jeg naturligvis de kanariske øer. 

Har været på Tenerife.  I Los Gigantes, og helt ærligt er det bare et lorte sted for alle parter. Ikke en fis at se i nærområdet,  sædet end hotel efter hotel. 

Vi vil er sted hen hvor vi kan gå hyggelig ture, se forretninger, tage en kort bustur til en seværdighed mm 

Og vejret... Nord på øerne er der jo som regel ikke ret varmt, så vi søger nok syd på.

Jer derf.eks kender til Gran Canaria, hvor ville i foreslå vi tog hen??.

Hvor lang tid og hvad er budgettet?

Anmeld Citér

17. januar 2016

Muffinmus

Smølfine123 skriver:

Hvad med Thailand

Vi har Max en uge, og Thailand er jo lige 30.000 -40.000 bare for os, uden mad, transfer eller lign.

Så, engang måske,  når vi har to uger og sparet op. Jeg er studerende pt

Anmeld Citér

17. januar 2016

Muffinmus

modesty skriver:

Hvor lang tid og hvad er budgettet?

Billigt

De dyrere rejser må vente til jeg er færdig med studiet. Ofte går vi efter centralt beliggende hoteller med 2-3 stjerner mere end store luksushoteller.

Men en uge i varmen og kravene er:

Centralt liggende, dvs ikke et hotel der ligger 7 km fra en by, så vi kan gå ture i gaderne om aftenen evt.

Sol

Anmeld Citér

17. januar 2016

modesty

Billigt

De dyrere rejser må vente til jeg er færdig med studiet. Ofte går vi efter centralt beliggende hoteller med 2-3 stjerner mere end store luksushoteller.

Men en uge i varmen og kravene er:

Centralt liggende, dvs ikke et hotel der ligger 7 km fra en by, så vi kan gå ture i gaderne om aftenen evt.

Sol

Umiddelbart ville jeg sige Marokko, men det går nok ikke hvis I ikke vil til Nordafrika... Ellers tror jeg også at de kanariske øer er bedst, hvis I gerne vil have sol og varme. Hvis det ikke behøver at være vildt varmt, men lunt, kunne I også overveje f.eks Barcelona eller Nice, som er byer, men ligger tæt på vandet. Eller Istanbul, der skulle også være skønt.

Anmeld Citér

17. januar 2016

Muffinmus

Vil egentligt gerne gå iden om lande med befolkning præget af muslimer..orker bare ikke lige mere om muslimer pt. Ikke at jeg har noget i mod de flinke af dem, men skal bare ikke lige ned til dem, især Egypten er pga terror ikke en mulighed, så uansvarlig er jeg ikke selv om de rejser er billige pt. Marocco er også udelukket, skal ikke til Afrika sådan som det ser ud pt.

Anmeld Citér

17. januar 2016

lineog4

Vi skal også afsted der omkring, har både været på Tenerife og Gran Canaria og må indrømme begge steder er lidt inden småkedelige ende for os. Men var i en by på det sydlige Gean Canaria der var hyggelig nok.

Vi er i seriøse overvejelser on Tyrkiet med noget Istanbul (som ikke er varmt på der tidspunkt) og så mere syd på, men tænker også på Marokko, men kan læse det ikke er en mulighed. Vi har også tænkt på Athen og Cypern.

Anmeld Citér

17. januar 2016

Muffinmus

Mine vørn vil bare gerne have lys pg varme..og os med

Istanbul er præget af terror og boomer i ny og næ..så også en no go.

athen er ikke for vørn i mines alder, 3,6,8 de cil røvkede sig. Og vi tager primært afsted på deres præmisser. Jo. Åhh, kan ikke rette mine stavefejl..irriterende..

nå, men tænker også øerne er lidt kedelige men bedste alternativ når vi snakker ferie til børn. Badning er næsten et must, men i hvert fald bare varmt vejr, cil ikke finde 16000 kr til at flyve bånd til 16 grader, så hellere undvære.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.