Bfy

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2016

Anonym trådstarter

loop skriver:

Hvis man ikke betaler en regning på daginstitution, får man vel først en rykker, det går vel ikke direkte til inddrivelse ved skat.

Har du fået en rykker? Hvis ja, så læs hvad der står på den. Hvis du har fået brev om at skat vil indrive pengene, så ring og spørg om de trækker dem nu d. 20., eller om du kan nå at betale rykkeren.

Du skal jo betale regningen uanset hvad. Hvorfor vente til skat indriver pengene?

Men hvis vi antager at skat trækker beløbet d. 20., så kan jeg ikke tro andet end, at du vil få det resterende beløb udbetalt.

Løber der ikke flere og flere renter på, jo længere du venter med at betale?

Jeg forstår nok ikke rigtigt hvad der er sket. Da du kom i tanke om at du havde glemt at betale, hvad gjorde du så? 

Hm. Jeg har fået wn rykker i fredags først. Så jeg troede den var betalt. Jeg har normalt alle mine regninger på PBS men denne her må være smuttet, for det plejer køre automatisk. Jeg spørg netop fordi den selvfølgelig skal betales. Men om de selv trækker eller om jg kan np det selc.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2016

karisima

Anonym skriver:

Jeg har fået det i et helt år. Altså som enlig. Har intet fået på at det er stoppet, men det fremgård ikke af udbetalings meddelsen.. 

Mht det andet så står der at man skal være OBS på at skat kan trække, vis man mangler betale institution eller har fået for meget udbetalt i bærne familie ydelse.

En gang om året skal man bekræfte at man stadig er enlig forsørger. Har du evt overset det brev? 

Anmeld Citér

17. januar 2016

Anonym trådstarter

karisima skriver:

En gang om året skal man bekræfte at man stadig er enlig forsørger. Har du evt overset det brev? 

Nej det har jeg gjort ☺ og det blev godkendt 8/1 med min nyfødte søn også .. har ikke fået brev om at det sku være stoppet. Men sys bare det er mærkeligt at det ikke fremgård af udbetalings meddelsen.

Anmeld Citér

17. januar 2016

loop

Anonym skriver:

Hm. Jeg har fået wn rykker i fredags først. Så jeg troede den var betalt. Jeg har normalt alle mine regninger på PBS men denne her må være smuttet, for det plejer køre automatisk. Jeg spørg netop fordi den selvfølgelig skal betales. Men om de selv trækker eller om jg kan np det selc.

Hvis du først har fået en rykker i fredags, så må der stå en betalingsdato på den, og hvis du betaler senest den dato, sker der ikke nogen inddrivelse fra skat.

Hvis det plejer at blive betalt via pbs, så ville jeg ringe og spørge banken, hvorfor den ikke er blevet betalt til tiden.

Anmeld Citér

17. januar 2016

loop

Anonym skriver:

Nej det har jeg gjort ☺ og det blev godkendt 8/1 med min nyfødte søn også .. har ikke fået brev om at det sku være stoppet. Men sys bare det er mærkeligt at det ikke fremgård af udbetalings meddelsen.

Hvad er det for en udbetalingsmeddelelse?

Anmeld Citér

17. januar 2016

Anonym trådstarter

loop skriver:

Hvad er det for en udbetalingsmeddelelse?

Fra udbetaling dk om bærnefanilie ydelse

Anmeld Citér

17. januar 2016

loop

Anonym skriver:

Fra udbetaling dk om bærnefanilie ydelse

Det får jeg ikke meddelelse om, det har jeg ikke fået i mange år.

Måske er det fordi du har små/mindre børn, så beløbene ændres. Jeg ved det ikke.

Anmeld Citér

18. januar 2016

Steffecph

Skat trækker uanset hvad ikke i ydelsen pr 20/1. Så bare betal din rykker og så er den ude af verden :-) 

Anmeld Citér

18. januar 2016

AlberteSophie

Så alle får børnepenge den 20/1 til trods for at man skylder monster mange penge til skat? 

Anmeld Citér

18. januar 2016

AlberteSophie

Steffecph skriver:

Skat trækker uanset hvad ikke i ydelsen pr 20/1. Så bare betal din rykker og så er den ude af verden :-) 

Så alle får børnepenge den 20/1, til trods for at de skylder skat monster mange penge? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.