Bfy

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.997 visninger
22 svar
4 synes godt om
17. januar 2016

Anonym trådstarter

har i andrr fået brev om udbetalingen ? 

Og hvis skat trækker i dem kommer de resterende så stadig den 20? Jeg glemtr at betale for dagpleje til min søn pga en fødsel i december som de jo natrligvis nok trækker nu her i børnepengene, men komner resten så stadig ? Eller skal man vente ? 

Desuden har jeg et spørgsmål - jeg er blevet enlig ? Men det fremgår ikke at udbetalings meddelsen får jeg det så ikke eller ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Og hvis skat trækker i dem kommer de resterende så stadig den 20? Jeg glemtr at betale for dagpleje til min søn pga en fødsel i december som de jo natrligvis nok trækker nu her i børnepengene, men komner resten så stadig ? Eller skal man vente ? 

Desuden har jeg et spørgsmål - jeg er blevet enlig ? Men det fremgår ikke at udbetalings meddelsen får jeg det så ikke eller ?

Skat har været ude og sige at de ikke trækker her i januar da de er gået fra automatisk trækning til manuel og ikke har kunnet nå det. 

Anmeld Citér

17. januar 2016

Benjamins'mor

Benjamins'mor skriver:

Skat har været ude og sige at de ikke trækker her i januar da de er gået fra automatisk trækning til manuel og ikke har kunnet nå det. 

...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

17. januar 2016

Fremad

Anonym skriver:

Har du husket at melde at du er enlig? Der går ikke automatisk og det kommer samtidig an på hvornår du er blevet enlig, og han er flyttet fra bopælen 

Anmeld Citér

17. januar 2016

Anonym trådstarter

sscm skriver:

Har du husket at melde at du er enlig? Der går ikke automatisk og det kommer samtidig an på hvornår du er blevet enlig, og han er flyttet fra bopælen 

Jaja jeg plejer også få det, jeg har været enlig i et år, men der står ikke på sedlen at jeg er enlig .. har her den 8/1 fået godkendt enlig til min nyfødte søn.. altså der fik jeg papir på at det var gået iorden, men det står son sagt ikke på sedlen

Anmeld Citér

17. januar 2016

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

...

Men der står i mit brev (udbetaling meddelse) at jeg skal være opmærksom på at de kan trække vis man skylder.

Anmeld Citér

17. januar 2016

Anonym trådstarter

17. januar 2016

loop

Anonym skriver:

Men der står i mit brev (udbetaling meddelse) at jeg skal være opmærksom på at de kan trække vis man skylder.

Hvis man ikke betaler en regning på daginstitution, får man vel først en rykker, det går vel ikke direkte til inddrivelse ved skat.

Har du fået en rykker? Hvis ja, så læs hvad der står på den. Hvis du har fået brev om at skat vil indrive pengene, så ring og spørg om de trækker dem nu d. 20., eller om du kan nå at betale rykkeren.

Du skal jo betale regningen uanset hvad. Hvorfor vente til skat indriver pengene?

Men hvis vi antager at skat trækker beløbet d. 20., så kan jeg ikke tro andet end, at du vil få det resterende beløb udbetalt.

Løber der ikke flere og flere renter på, jo længere du venter med at betale?

Jeg forstår nok ikke rigtigt hvad der er sket. Da du kom i tanke om at du havde glemt at betale, hvad gjorde du så? 

Anmeld Citér

17. januar 2016

Elgaard73

Skat trækker ikke noget af BFY'en denne gang.

Det med at du er enlig, har jo ikke noget at gøre med BFY'en. Den er jo det samme uanset om du er enlig eller ej.

Om du får de ekstraordinære tilskud som enlig, afhænger jo af om du har søgt dem, indenfor den rette tidsfrist.

Anmeld Citér

17. januar 2016

Anonym trådstarter

Elgaard73 skriver:

Skat trækker ikke noget af BFY'en denne gang.

Det med at du er enlig, har jo ikke noget at gøre med BFY'en. Den er jo det samme uanset om du er enlig eller ej.

Om du får de ekstraordinære tilskud som enlig, afhænger jo af om du har søgt dem, indenfor den rette tidsfrist.

Jeg har fået det i et helt år. Altså som enlig. Har intet fået på at det er stoppet, men det fremgård ikke af udbetalings meddelsen.. 

Mht det andet så står der at man skal være OBS på at skat kan trække, vis man mangler betale institution eller har fået for meget udbetalt i bærne familie ydelse.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.