Omsorgsgiver skriver:
Nogen herinde der har fået skiftet navn og kunne mærke det på den positive måde?? Jeg tænker på at gå til en der finder et navn der passer præcist til en. Jeg kan ikke lade være med at tænke på om jeg skulle prøve det.
jeg blev ved en fejl døbt Lone men hedder Lotte. Min far fik det ændret. En pædagog der passer min søn og som har passet vores datter hedder Lone. Jeg arbejder med en der hedder Lone. Endda flere med det navn og så kvinden i vores vennepar hedder Lone. Er det hele mon et kald til mig at jeg burde hedde Lone!?? Eller er det bare noget værre pjat?? Hvad tænker I?
Hvordan kan man blive døbt noget ved en fejl? Ville dine forældre have du skulle hedde lone, men præsten skrev lotte på dåbsattesten.
Jeg tror det er tilfældigt, at du er omgivet af nogen, der hedder lone.
Hvis man har et traume omkring sit navn, feks dårlig barndom, dårligt forhold til forældre eller lignende, så kan jeg godt sætte mig ind i, at man gerne vil skifte. Men går man til nummerolog(eller lignende), det synes jeg er noget pjat.
Hvis du gerne vil hedde lone, og det også var det dine forældre ville have haft, så snak med dine forældre om hvad de synes, men tag din egen beslutning.
Anmeld
Citér