Ventetiden til afsløring er lang..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2016

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Jeg venter andet barn og har lige været til nakkefold :-) sjovt nok synes jeg tiden var langsommere sidst. Men der talte jeg også dagene meget detaljeret osv. Nu skal jeg hele tiden tænke mig om altså ved da om jeg er i den ene eller anden uge men har fx ikke styr på dagene i ugen. Skal hele tiden tælle efter :-) men det er bare sjovt at første gang var det hele så langsomt synes jeg hvor denne gang er det sådan hold da op er det allerede nu skal jeg det osv.

I hvor spændende jeg kan næsten ikke huske sidste gang men ventetiden var nok os lang�� 

Men selvfølgelig skal man os huske at nyde det, men synes nu bare det er lettere når folk ved det

men nu har man os en i forvejen man skal tage sig af så går tiden nok bare hurtigere��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2016

Loa

Anonym skriver:

Fordi man sagtens kan ringe ind til dem og få aftalt en tid, vi skal ud og rejse så ville ikke risikere at jeg ikke kunne nå det inden 

men jo efter man har fået lavet vandrejournal hos lægen kan man selv gå online og bestille tid, men de kan os være behjælpelige ved at ringe

Nårh for pokker. Vidste jeg slet ikke. Men smart

Anmeld Citér

19. januar 2016

januar16

Jeg har planer om at sige det med det samme til familien næste gang. Så ved de også hvorfor jeg sandsynligvis har nerverne udenpå i månederne op til scanning.

Ville ikke annoncere på facebook for hele verden, men et par stykker af de nærmeste, som godt kan holde mund. Så synes da bare at du skal sige det til familien (måske undlade børn)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.