Ventetiden til afsløring er lang..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.134 visninger
12 svar
2 synes godt om
15. januar 2016

Anonym trådstarter

Hej alle 

jeg er gravid 6+4 idag og synes ventetiden er ekstrem lang eller er det bare mig. Skal først til lægen på fredag og nakkefold 22/2. Så synes der er så lang tid til at vi kan afsløre hemmeligheden. Hader hemmeligheder! Det er andet barn og vi vil først fortælle storesøster det når vi har været til nk, for at være helt sikre på den blir der og resten af familien og arbejdet men der er længe til. Hver aften er jeg så oppustet at jeg ligner en i uge 25 og tænker måske jeg kommer til vokse hurtigere denne gang? 

Åh jeg måtte bare lige ud med det! Andre der har det sådan? Synes den os er svær med arbejdet at vente så længe...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2016

Camilze

Tillykke med graviditeten. For mig kom nakkefoldsscanningen sygt hurtigt lige pludselig, men det var fordi min læge havde sat mig 18 dage længere fremme, end jeg egentlig var, og ja. Ventetiden er lang, ligemeget hvad det er til. Jeg skal til misdannelsesscanning d. 4. februar, og jeg synes, der er virkelig virkelig lang tid til, men jeg prøver at holde mig beskæftiget med andre ting.

Når du er fleregangsgravid vokser din mave ofte hurtigere, fordi den har prøvet turen før, og kender signalerne, og ved hvad de betyder. 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Anonym trådstarter

Camilze skriver:

Tillykke med graviditeten. For mig kom nakkefoldsscanningen sygt hurtigt lige pludselig, men det var fordi min læge havde sat mig 18 dage længere fremme, end jeg egentlig var, og ja. Ventetiden er lang, ligemeget hvad det er til. Jeg skal til misdannelsesscanning d. 4. februar, og jeg synes, der er virkelig virkelig lang tid til, men jeg prøver at holde mig beskæftiget med andre ting.

Når du er fleregangsgravid vokser din mave ofte hurtigere, fordi den har prøvet turen før, og kender signalerne, og ved hvad de betyder. 

Tak

Ja håber også at denne tid går hurtigt derud af, fordi man er jo både glad og tænker alle mulige ting hvad skal ske osv men man kan jo ikke bare sige tingene som de er

men ej detblir os spændene med md lige om lidt der er jo ikke længe til, er det første barn? 

Anmeld Citér

17. januar 2016

Camilze

Anonym skriver:

Tak

Ja håber også at denne tid går hurtigt derud af, fordi man er jo både glad og tænker alle mulige ting hvad skal ske osv men man kan jo ikke bare sige tingene som de er

men ej detblir os spændene med md lige om lidt der er jo ikke længe til, er det første barn? 

Ja, det er vores første barn, og vi venter en lille pige  
Så vi bruger ventetiden på at kigge på ufattelig prinsesse agtige ting, og en masse lyserødt 

Anmeld Citér

17. januar 2016

ErDuHerIkkeSnart

Men... så kan man jo evt. bare lade være med at vente og så sige det fordi man havde lyst? Det findes der jo heldigvis ingen regler for...

Anmeld Citér

17. januar 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor
Camilze skriver:

Mht til at maven vokser hurtigere så er det jo i gen regel uden undtagelse , jeg var meget mindre i min 2. Graviditet end i den første men ja mange vokser hurtigere anden gang 

Anmeld Citér

17. januar 2016

Dorthe1986

Anonym skriver:

Hej alle 

jeg er gravid 6+4 idag og synes ventetiden er ekstrem lang eller er det bare mig. Skal først til lægen på fredag og nakkefold 22/2. Så synes der er så lang tid til at vi kan afsløre hemmeligheden. Hader hemmeligheder! Det er andet barn og vi vil først fortælle storesøster det når vi har været til nk, for at være helt sikre på den blir der og resten af familien og arbejdet men der er længe til. Hver aften er jeg så oppustet at jeg ligner en i uge 25 og tænker måske jeg kommer til vokse hurtigere denne gang? 

Åh jeg måtte bare lige ud med det! Andre der har det sådan? Synes den os er svær med arbejdet at vente så længe...

Jeg venter andet barn og har lige været til nakkefold :-) sjovt nok synes jeg tiden var langsommere sidst. Men der talte jeg også dagene meget detaljeret osv. Nu skal jeg hele tiden tænke mig om altså ved da om jeg er i den ene eller anden uge men har fx ikke styr på dagene i ugen. Skal hele tiden tælle efter :-) men det er bare sjovt at første gang var det hele så langsomt synes jeg hvor denne gang er det sådan hold da op er det allerede nu skal jeg det osv.

Anmeld Citér

18. januar 2016

Loa

Hej alle 

Nu spørger jeg måske lidt dumt, men hvordan kan det være du allerede har fået nakkefold dato af vide så tidlig? Og endda inden din tid hos lægen...? Er det ikke først efter man har fået lavet vandrejournal at man bliver indkaldt til NF?

Anmeld Citér

18. januar 2016

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Men... så kan man jo evt. bare lade være med at vente og så sige det fordi man havde lyst? Det findes der jo heldigvis ingen regler for...

Ja hvis man have lyst til det havde jeg oprettet en anden debat end denne, vi har en datter på 4 år som ikke ville kunne forstå hvis den ikke blev der, og alt er mere sikkert og nemmere synes jeg at vente til at vi har set hjerteblink

Anmeld Citér

18. januar 2016

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Nu spørger jeg måske lidt dumt, men hvordan kan det være du allerede har fået nakkefold dato af vide så tidlig? Og endda inden din tid hos lægen...? Er det ikke først efter man har fået lavet vandrejournal at man bliver indkaldt til NF?

Fordi man sagtens kan ringe ind til dem og få aftalt en tid, vi skal ud og rejse så ville ikke risikere at jeg ikke kunne nå det inden 

men jo efter man har fået lavet vandrejournal hos lægen kan man selv gå online og bestille tid, men de kan os være behjælpelige ved at ringe

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.