Jeg er fuld af respekt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2009

Honningblomst

Cris skriver:

Det er fordi, når jeg ser på de der billeder og programmer om børn der bor på hospitalet, for de ikke kan klare noget pga deres syge organer bliver jeg så ked. Og jeg synes, at de er så smukke og jeg kan ikke forstille mig at bo på hospitalet indtil mit barn døer, for leveren eller hjerten stopper med at arbejde helt. Eller at sidde ved siden af mit barn hele livet, for de kan ikke andet en sidde ved siden af en maskine. Jeg får lyst til at græde kun med tanken. Men self hvis organerne passer bedre til en voksne person, så er det ligeså godt. Det er noget af det værste at være så syg, at man ikke kan andet en ligge i en seng mens familien prøver at hjælpe så meget som de kan med deres tid og energi.

Helt enig....men jeg kunne bare ikke...ikke mine små børn(gud forbyde det sker)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

Cris

Eva skriver:

Helt enig....men jeg kunne bare ikke...ikke mine små børn(gud forbyde det sker)

Jeg kan godt forstå dig! gud! "touch wood"!!!!!!! Som sagt, jeg er bare dybt imponeret, at de der forældre som oplever at miste et barn ikke bliver sindsyg og lever af piller resten af livet!

Anmeld

22. september 2009

Honningblomst

Cris skriver:

Jeg kan godt forstå dig! gud! "touch wood"!!!!!!! Som sagt, jeg er bare dybt imponeret, at de der forældre som oplever at miste et barn ikke bliver sindsyg og lever af piller resten af livet!

De bliver måske ikke synligt sindsyge, men jeg tror aldrig man bliver menneske igen, eller i hvert fald ikke det menneske man var..det er så tragisk. Min venindes søster mistede et barn og ja, hun er bare ikke den hun var...skrækkeligt..

Anmeld

22. september 2009

Cris

Eva skriver:

De bliver måske ikke synligt sindsyge, men jeg tror aldrig man bliver menneske igen, eller i hvert fald ikke det menneske man var..det er så tragisk. Min venindes søster mistede et barn og ja, hun er bare ikke den hun var...skrækkeligt..

Ja, du har ret...

Anmeld

22. september 2009

AnnetteK

suanne85 skriver:

Mange ser det som en sjæl hvis de tager hjerte osv. Det betyder meget for dem at de beholder det.

Jeg kunne heller ikke få mig selv til at give mit barns væk. Uanset hvad folk vil sige til mig og være grove osv. Det ligger langt fra mig.

Jeg er meget enig, mange har følelser og religion der gør at de ikke bare kan give organerne væk. Og det må man også respekterer

Anmeld

23. september 2009

Vingummien

AnnetteK skriver:

Jeg er meget enig, mange har følelser og religion der gør at de ikke bare kan give organerne væk. Og det må man også respekterer

Ja. Er jo også derfor der ikke er noget lov om det og det er frivillig.

Ellers var det jo nemt at lave en lov om at man skulle gøre det hvis en kunne bruge det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.