plukkeveer - tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2016

serinasmor

MummiT skriver:

Ja så kan jeg godt se problemet!

God idé at sætte farten lidt ned så. Hvis du har mulighed for det så prøv at cykle i stedet for at gå. -Jeg kunne cykle temmelig langt uden plukveer hvor jeg ikke skulle gå ret langt/hurtigt før de kom.

God idé med cyklen ... I hvert fald ville jeg kunne cykle mellem hjem, børnehaven og bussen (har 14 km på job )  

Så er problemet kun at jeg på ingen måde tør cykle når det er glat ... Og at vi skal en omvej på vej til børnehaven for ikke at cykle med hende på 6 på en ret stor vej ... +Må lige snakke med kæresten om han har overskud til at hun skal trække cyklen hjem hver dag (hun er ved at lære det der med at trække og når hun skal trække hjem er der stor risiko for konflikter ) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
serinasmor skriver:

God idé med cyklen ... I hvert fald ville jeg kunne cykle mellem hjem, børnehaven og bussen (har 14 km på job )  

Så er problemet kun at jeg på ingen måde tør cykle når det er glat ... Og at vi skal en omvej på vej til børnehaven for ikke at cykle med hende på 6 på en ret stor vej ... +Må lige snakke med kæresten om han har overskud til at hun skal trække cyklen hjem hver dag (hun er ved at lære det der med at trække og når hun skal trække hjem er der stor risiko for konflikter ) 

Jeg cyklede uden problemer 10 km som højgravid, men jeg er/var og vant til at cykle alle vegne fra jeg startede i skole som barn

Men ja snak med kæresten om det. I min erfaring så aflaster det altså helt gevaldigt at komme op på den cykel.

Anmeld Citér

16. januar 2016

Trine89

serinasmor skriver:

Må prøve og se om det gør en forskel  Og om det kan hænge sammen rent praktisk ... Ellers må jeg jo lægge en plan, blive længere på job eller spørge lægen/jordemoder om gode råd

Det er om ikke andet et forsøg hver

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.