At møde sin eks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.547 visninger
20 svar
15 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. januar 2016

Anonym trådstarter

Jeg har lige brug for at tømme mit hovede for oplevelsen af at møde en af mine eks'er her til morgen.

helt tilbage da jeg var 19 år (28 år idag) mødte jeg denne fyr som var 26 på det tidspunkt. Han var kammerat til min første rigtige kærlighed. Så kærligheden var samtidig forbudt selvom min første rigtige kærlighed ikke kendte ham imens jeg og ham var sammen.

min første rigtige kærlighed mødte jeg da jeg var 15 år og vi var sammen i 2,5 år. Og havde for mig et svært brud. Først da jeg mødte ham her ,lad os kalde ham max, kom jeg faktisk over min første rigtige kærlighed. 

Mine følelser blev ændret til at være fuldstændig forblændet af max. Jeg har aldrig i mit liv været så forelsket som jeg var i ham. Det var ubeskriveligt. Og ikke engang siden har jeg oplevet denne forelskelse. Hvilket jo nok resultere i at jeg nok aldrig rigtig er kommet over ham.

vi var kun sammen i et halvt år. Hvor jeg måtte afbryde vores forhold for han var virkelig ikke god for mig. Han behandlede mig ikke særlig godt de sidste mdr vi var sammen. Han tog rigtig mange stoffer og drak hver eneste weekend. Og jeg var med ham men jeg hverken drak eller tog stoffer. Så jeg blev chauffør. 

Til vi var sammen hele tiden blev det afløst af at vi aftalte han skulle hente mig når jeg havde fri fra arbejde kl 12 og fredagen men det endte altid med at jeg sad og ventede hele dagen og han var ikke til at få fat i. Og når jeg så endelig kom igennem på tlf sagde han at han var på vej. Men jeg hørte aldrig fra ham før kl 4 om morgenen når så han skulle finde et sted at sove. For i hverdagene levede han i sin lastbil (hans arbejde) 

og i hverdagene kom han og hentede mig i lastbilen som jeg så kørte med ham rundt i. (Han arbejdede aften og nat) indtil jeg skulle hjem og i seng. 

Og ja det var så sådan vores forhold kørte i det halve år. Og jeg fandt mig i meget. Men jeg var fuldstændig forblændet af ham. Men da der begyndte at komme rygter om at han var mig utro med hans eks. Valgte jeg at stoppe forholdet. Og det var nok noget af det sværeste jeg har gjort for jeg higede virkelig efter ham.

Men årene gik og har ikke mødt ham en eneste gang siden vi gik fra hinanden.

han er dukket op i drømme i ny og næ hvor jeg i flere dage efter har haft ham meget i tankerne.

men så idag var jeg ude og handle her til morgen og jeg fornemmer en virkelig glor på mig.

jeg kigger ikke tilbage jeg tænker bare ja jeg ved godt jeg har mit absolut grimmeste jeg har i mit skab tøj på. Håret er fedtet og så op i en hestehale og alle de små hår stritter ud til alle sider. Har ingen make up på. Og så har jeg selvfølgelig valgt den jakke som er sprunget i elastikkerne så det ligner et telt. 

Men slår det hen.

indtil jeg så kommer op til kassen hvor jeg står og skal til at betale med mit dankort hvor jeg så kigger til siden og der står han så. 

Jeg begynder og ryste og kan slet ikke huske min kode til kortet og må finde min tlf frem for at få koden, men kan slet ikke finde ud af at komme ind hvor koden er skrevet.

jeg får endelig afsluttet handlen og går fra butikken. Alle føler vælter rundt i mig. Jeg er både glad men også ked af det. Og straks tænker jeg og så ser han mig selvfølgelig den dag jeg vælger at ligne en røv der er træt af at skide og 11 kg tungere end den gang.

da jeg har kørt i noget tid tænker jeg at jeg virkelig er fjollet for jeg ønsker hverken at få ham tilbage eller have noget med ham at gøre. Og har den bedste kæreste som også er far til begge mine børn. Og han er virkelig alt det jeg har brug for og ønsker mig. 

Men jeg har desværre aldrig været så blindet af kærlighed som jeg var til max.

Hvis du er kommet herned til

beklager jeg det blev langt. Men tak fordi du læste med. 

Jeg havde virkelig brug for at få tømt hovedet og kroppen for alle de forvirrende følelser der svæver rundt i den lige nu..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har lige brug for at tømme mit hovede for oplevelsen af at møde en af mine eks'er her til morgen.

helt tilbage da jeg var 19 år (28 år idag) mødte jeg denne fyr som var 26 på det tidspunkt. Han var kammerat til min første rigtige kærlighed. Så kærligheden var samtidig forbudt selvom min første rigtige kærlighed ikke kendte ham imens jeg og ham var sammen.

min første rigtige kærlighed mødte jeg da jeg var 15 år og vi var sammen i 2,5 år. Og havde for mig et svært brud. Først da jeg mødte ham her ,lad os kalde ham max, kom jeg faktisk over min første rigtige kærlighed. 

Mine følelser blev ændret til at være fuldstændig forblændet af max. Jeg har aldrig i mit liv været så forelsket som jeg var i ham. Det var ubeskriveligt. Og ikke engang siden har jeg oplevet denne forelskelse. Hvilket jo nok resultere i at jeg nok aldrig rigtig er kommet over ham.

vi var kun sammen i et halvt år. Hvor jeg måtte afbryde vores forhold for han var virkelig ikke god for mig. Han behandlede mig ikke særlig godt de sidste mdr vi var sammen. Han tog rigtig mange stoffer og drak hver eneste weekend. Og jeg var med ham men jeg hverken drak eller tog stoffer. Så jeg blev chauffør. 

Til vi var sammen hele tiden blev det afløst af at vi aftalte han skulle hente mig når jeg havde fri fra arbejde kl 12 og fredagen men det endte altid med at jeg sad og ventede hele dagen og han var ikke til at få fat i. Og når jeg så endelig kom igennem på tlf sagde han at han var på vej. Men jeg hørte aldrig fra ham før kl 4 om morgenen når så han skulle finde et sted at sove. For i hverdagene levede han i sin lastbil (hans arbejde) 

og i hverdagene kom han og hentede mig i lastbilen som jeg så kørte med ham rundt i. (Han arbejdede aften og nat) indtil jeg skulle hjem og i seng. 

Og ja det var så sådan vores forhold kørte i det halve år. Og jeg fandt mig i meget. Men jeg var fuldstændig forblændet af ham. Men da der begyndte at komme rygter om at han var mig utro med hans eks. Valgte jeg at stoppe forholdet. Og det var nok noget af det sværeste jeg har gjort for jeg higede virkelig efter ham.

han er dukket op i drømme i ny og næ hvor jeg i flere dage efter har haft ham meget i tankerne.

men så idag var jeg ude og handle her til morgen og jeg fornemmer en virkelig glor på mig.

jeg kigger ikke tilbage jeg tænker bare ja jeg ved godt jeg har mit absolut grimmeste jeg har i mit skab tøj på. Håret er fedtet og så op i en hestehale og alle de små hår stritter ud til alle sider. Har ingen make up på. Og så har jeg selvfølgelig valgt den jakke som er sprunget i elastikkerne så det ligner et telt. 

Men slår det hen.

indtil jeg så kommer op til kassen hvor jeg står og skal til at betale med mit dankort hvor jeg så kigger til siden og der står han så. 

Jeg begynder og ryste og kan slet ikke huske min kode til kortet og må finde min tlf frem for at få koden, men kan slet ikke finde ud af at komme ind hvor koden er skrevet.

jeg får endelig afsluttet handlen og går fra butikken. Alle føler vælter rundt i mig. Jeg er både glad men også ked af det. Og straks tænker jeg og så ser han mig selvfølgelig den dag jeg vælger at ligne en røv der er træt af at skide og 11 kg tungere end den gang.

da jeg har kørt i noget tid tænker jeg at jeg virkelig er fjollet for jeg ønsker hverken at få ham tilbage eller have noget med ham at gøre. Og har den bedste kæreste som også er far til begge mine børn. Og han er virkelig alt det jeg har brug for og ønsker mig. 

Jeg havde virkelig brug for at få tømt hovedet og kroppen for alle de forvirrende følelser der svæver rundt i den lige nu..

Forstår dig godt, det vil også være et af mine mareridt at løbe ind i min eksmand.

Det kommer nok til at sidde i dig et stykke tid, men prøv at forlige dig med tanken, at du fik det bedste i livet, fordi du gav slip.

Anmeld Citér

14. januar 2016

SandraXOXO

Jeg har også den der the one that got away. Det gør stadig ondt og for et sug i maven hvis jeg tænker tilbage, og vi fik det aldrig rigtig afsluttet og ja det var grimt. Men jeg har aldrig følt så stærkt for nogen fyrer hverken før eller efter, og det nok også meget godt for det var ikke sundt. Min frygt er også at løbe ind i ham. Det er 10 år siden og Jeg ønsker ham alt det bedste og håber han har det godt nu, hvor end han endte henne. Men jeg har brug for ikke at se ham, nogensinde. 

Anmeld Citér

14. januar 2016

loop

Anonym skriver:

Men slår det hen.

Snakkede i slet ikke med hinanden? Eller bare kort hilste?

Anmeld Citér

14. januar 2016

Anonym trådstarter

Ikke fordi jeg er glad for i har det som jeg. Men det er rart at vide jeg ikke er den eneste der står med følelserne uden på tøjet pga en eks der betyd så meget men ikke var god for en.

det er utroligt at en der er så dårlig for en kan fylde så meget på kærlighedsfølelserne. 

Jeg er jo utrolig lykkelig og taknemlig for det jeg har. Men nogen gange drømmer jeg mig tilbage. For selvom jeg var syg af kærlighed så var det stadig en dejlig følelse. 

Men alligevel så håber jeg aldrig jeg bliver så syg af kærlighed igen. For det var simpelthen vanvittigt. Og det er så mange år siden men alligevel kan han få mig til at stivne og ryste samtidig. 

Anmeld Citér

14. januar 2016

Anonym trådstarter

loop skriver:

Snakkede i slet ikke med hinanden? Eller bare kort hilste?

Overhovedet ikke nej. For da jeg opdagede ham så han ikke mig. Og jeg tænker det var ham der gloede sådan på mig. Men jeg kiggede aldrig på personen der kiggede sådan på mig. For jeg havde ikke rigtig tid til det.

og så havde han vidst også hans kæreste med eller hvad hun nu var.

Anmeld Citér

14. januar 2016

Anonym

Sådan en har jeg også. 

Det er så kun et år siden vi gik fra hinanden og vi var sammen i to år. Er 32 år og han var virkelig, for mig, helt perfekt - det var jeg så desværre ikke for ham. Vi bor ikke så langt fra hinanden men kan få helt ondt i maven når jeg er steder hvor der er chance for at møde ham - jeg har virkelig ikke brug for at se ham - syns det er svært nok i forevejen og tror ikke ligefrem det vil hjælpe mig til at komme videre

Anmeld Citér

14. januar 2016

Anonym

Min mand har introduceret mig for en han lige har mødt og hans kone. Og nævner Intet efternavn i forbindelse med at de skal hjem til os og spise. Jeg gør klar og hygger lige indtil de kommer. Var virkelig i chok da jeg  mødte min eks i døren og han også ! F... Det var akavet! Min mand ved ingenting og det gør hans kone heller ikke og det skal de heller ikke. Men så sidder man og får flash backs over hvordan han kyssede og hvordan man husker ham. Puha får helt ondt i maven.  Men hvordan jeg får forklaret min mand at dette vennepar dropper vi bliver svært da de bare klinger sammen. Heldigvis elsker jeg min mand 

Anmeld Citér

14. januar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Min mand har introduceret mig for en han lige har mødt og hans kone. Og nævner Intet efternavn i forbindelse med at de skal hjem til os og spise. Jeg gør klar og hygger lige indtil de kommer. Var virkelig i chok da jeg  mødte min eks i døren og han også ! F... Det var akavet! Min mand ved ingenting og det gør hans kone heller ikke og det skal de heller ikke. Men så sidder man og får flash backs over hvordan han kyssede og hvordan man husker ham. Puha får helt ondt i maven.  Men hvordan jeg får forklaret min mand at dette vennepar dropper vi bliver svært da de bare klinger sammen. Heldigvis elsker jeg min mand 

Der er da ingen grund til at holde det hemmeligt?

Anmeld Citér

14. januar 2016

UnderCover37

Altså jeg havde ikke holdt det som en hemmelighed da de kom, det var nok nærmere røget ud af mig:"Hvad pokker laver du her "Børge"!"

Så havde jeg nok grinet lidt og nævnt at vi var ekskærester... og så var det ligesom dét
Så måtte det være op til de andre om mændenes venskab fortsætter eller ej

Det skal dog nok siges med det i mente at hvis eks'en var en voldspsykopat der tidligere havde mishandlet og gennembanket mig eller mine kære, havde sagen nok været en anden, men så havde han slet ikke fået lov til at blive til middagen

Min pointe er at jeg undrer mig over hvorfor det skal være hemmeligt at I engang var kærester, og hvorfor det skal problematiseres, på forhånd, om din mand kan være ven med ham eller ej, jv. jeres fortid?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.