Ma... Medicinsk kontra kirurgisk abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2016

Anonym4422

jeg har prøvet begge dele.. jeg ville vælge medicinsk abort, fordi man er mere med i processen, samtidig med at narkose aldrig er rart - synes jeg!

husk at vi alle er forskellige, og der er ingen retningslinjer for hvor længe man sørger efter sådan et tab.. for mig tog det meget lang tid!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2016

EnNyVerden

Update: på hospitalet syntes de at vi skulle give den lille en ekstra chance, og vi skulle derfor vente en uge og prøve at scanne igen... De mente at den havde størrelse af en seks ugers - så måske den bare er senere og langsommere end ventet (burde være 9+4)... Passer bare ikke rigtigt med at være meget senere, da jeg jo testede positivt d 11 december... Men hun nævnte at de "førhen" mente, at fostrene udviklede sig meget ens, men at de var blevet OBS på, at der kunne variere meget mere - hun ville derfor helt sikkert anbefale at give det en chance... Tror ikke selv så meget på det, men er mindre ked af det - og dog indstillet på at det nok ikke lykkes...

Anmeld Citér

14. januar 2016

Soonmom

Man plejer at sige at midicinsk er bedst for psyken, i og med at man kan "følge med" og det ikke bare "er der det ene øjeblik og det næste er det væk"

Når det er sagt, gør det usandsynligt ondt at få en medicinsk, og noget jeg godt ville have vidst, jeg endte også med at kaste blod op og havde det mega skidt i nogle timer. Så gik det over og et par dage senere da jeg var ude og handle, fik jeg mega ondt igen og skulle bare hjem, da jeg stod og låste døren op, sagde det blop i mine trusser og så var "klumpen" ude og det var overstået, men hvis jeg skulle igennem det igen, ville jeg vælge kirurisk

Anmeld Citér

14. januar 2016

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Jeg fik medicinsk abort, da fosteret var gået til da jeg var 7 uger henne.

Det foregik meget fint, havde ikke ondt, fik kombineret smertemedicin og det var ok. Blødte dog virkelig meget. 

Psyken var dog meget påvirket, men var glad for at det hele foregik hjemme i vante omgivelser og med fred og ro. 

Tog en hjemme da dagen efter jeg havde lagt pillerne op og så film med manden og puttede med dyner og hinanden. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.