Babyklister!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2016

Soonmom

Jeg prøvede det i en cyklus uden held og de efterfølgende cyklusser var meget ureglmæssig (havde ellers altid kunne regne med min mens) skal ikke kunne sige om det var derfor.

- Jeg blev gravid to laaaange cyklusser senere, UDEN brug af babyklister, så min efaring, hold jer langt væk fra det.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2016

stm2812

Soonmom skriver:

Jeg prøvede det i en cyklus uden held og de efterfølgende cyklusser var meget ureglmæssig (havde ellers altid kunne regne med min mens) skal ikke kunne sige om det var derfor.

- Jeg blev gravid to laaaange cyklusser senere, UDEN brug af babyklister, så min efaring, hold jer langt væk fra det.

Jeg har i forvejen en rigtig lang og uregelmæssig cyklus, så på det punkt er jeg ikke så skræmt men tusind tak for svar

Anmeld Citér

14. januar 2016

Flødebollen

stm2812 skriver:

Jeg har i forvejen en rigtig lang og uregelmæssig cyklus, så på det punkt er jeg ikke så skræmt men tusind tak for svar

Jeg er i fertilitetsbehandling og den ene cyklus jeg prøvede babyklister, udviklede slimhinden sig overhovedet ikke som det plejede og burde - den var vildt tynd. Så jeg droppede det igen

Anmeld Citér

14. januar 2016

stm2812

Flødebollen skriver:

Jeg er i fertilitetsbehandling og den ene cyklus jeg prøvede babyklister, udviklede slimhinden sig overhovedet ikke som det plejede og burde - den var vildt tynd. Så jeg droppede det igen

Det kan jeg godt forstå. Og det gode i jeres tilfælde er jo så at I netop har kunnet se, hvordan din krop reagerede på det. 

Tak fordi du ville dele din erfaring

Anmeld Citér

16. januar 2016

Liv_86

stm2812 skriver:

Ja så kan den sagtens nå det endnu. Jeg håber i hvert fald den er der for dig

Den var der ikke. Så babyklister virkede ikke i denne cyklus

Anmeld Citér

16. januar 2016

stm2812

Liv_86 skriver:

Den var der ikke. Så babyklister virkede ikke i denne cyklus

Træls for dig håber den snart er der

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.