Babyklister!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

905 visninger
15 svar
3 synes godt om
13. januar 2016

stm2812

godaften

er der nogle af jer der har prøvet det såkaldte 'babyklister' i forbindelse med at prøve at blive gravid. Har googlet lidt og kan se der er nogle med positiv feedback, og man kan selvfølgelig aldrig vide sig sikker, men kunne være rart med lidt gode historier

ved nr 2 barn prøvede vi i næsten 2.5 år, og er bange for det igen skal tage lige så lang tid

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2016

Sandratoft

stm2812 skriver:

godaften

er der nogle af jer der har prøvet det såkaldte 'babyklister' i forbindelse med at prøve at blive gravid. Har googlet lidt og kan se der er nogle med positiv feedback, og man kan selvfølgelig aldrig vide sig sikker, men kunne være rart med lidt gode historier

ved nr 2 barn prøvede vi i næsten 2.5 år, og er bange for det igen skal tage lige så lang tid

Har ikke selv erfaring med baby klister, men har en veninde der brugte det og ved hende var der gevinst første gang 

Bliver simpelthen nødt til at høre, men er der ikke kun lidt over halvandet år mellem dine 2 børn? 

Anmeld Citér

13. januar 2016

Sandratoft

Sandratoft skriver:

Har ikke selv erfaring med baby klister, men har en veninde der brugte det og ved hende var der gevinst første gang 

Bliver simpelthen nødt til at høre, men er der ikke kun lidt over halvandet år mellem dine 2 børn? 

Ork, jeg kiggede forkert. Sorry 

Anmeld Citér

13. januar 2016

stm2812

Sandratoft skriver:

Kan også umiddelbart finde meget positiv feedback på det. Har bare svært ved at tro på sådan noget

men tak for svar. Det er i hvert fald 250kr godt givet ud, hvis der bare er en lille sandsynlighed for det

nej der er 3.5 år imellem  

Anmeld Citér

13. januar 2016

Liv_86

Jeg bruger det selv. Er lige startes med projekt baby så det er min først cyklus, ved endnu ikke om der er gevinst. Har taget babyklister siden min mens stoppede sidst. 

Så jeg er spændt på om det virker

Anmeld Citér

13. januar 2016

stm2812

Liv_86 skriver:

Jeg bruger det selv. Er lige startes med projekt baby så det er min først cyklus, ved endnu ikke om der er gevinst. Har taget babyklister siden min mens stoppede sidst. 

Så jeg er spændt på om det virker

Det kan jeg godt forstå du er krydser fingre for dig og håber du snart står med de fantastiske to streger

Anmeld Citér

13. januar 2016

Liv_86

stm2812 skriver:

Det kan jeg godt forstå du er krydser fingre for dig og håber du snart står med de fantastiske to streger

Har testet før tid og de har været negative. Så har ingen forhåbninger 

Anmeld Citér

13. januar 2016

stm2812

Liv_86 skriver:

Har testet før tid og de har været negative. Så har ingen forhåbninger 

Årh det kender jeg godt. Er selv et frygteligt test-monster

hvornår skal du have din mens?

Anmeld Citér

13. januar 2016

Liv_86

stm2812 skriver:

Årh det kender jeg godt. Er selv et frygteligt test-monster

hvornår skal du have din mens?

Lørdag hvis min cyklus er på 28 dage og det tror jeg den er. Ellers søndag. 

Men tog en test i søndags, så altsåen uge for tidlig og så en her til eftermiddag, men har tisset så meget i løbet af eftermiddagen så der næsten ikke var noget. Så håber det er derfor

Anmeld Citér

13. januar 2016

stm2812

Liv_86 skriver:

Lørdag hvis min cyklus er på 28 dage og det tror jeg den er. Ellers søndag. 

Men tog en test i søndags, så altsåen uge for tidlig og så en her til eftermiddag, men har tisset så meget i løbet af eftermiddagen så der næsten ikke var noget. Så håber det er derfor

Ja så kan den sagtens nå det endnu. Jeg håber i hvert fald den er der for dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.