hvad ville DU gøre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.474 visninger
18 svar
21 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. januar 2016

Anonym trådstarter

Min mand og jeg gik fra hinanden sidste år i januar, efter meget knas i forholdet, han fandt hurtig en ny, og har lige fået et barn med hende. de har dog IKKE været sammen siden juni mdr. 

vores venskab er super godt, måske for godt ? Jeg ved ikke om jeg er blevet glad for ham 

han siger ofte at han gerne ville vores familie vi har skabt, gerne ville det kunne fungere osv men hvad betyder det Så? Vil han mig eller er hans drøm om vores familie smuldret? Og hvad vil jeg? Han har jo fået et barn, kan jeg vende mig til det ? 

Er det overnoverhoved en god ide at give vores ægteskab en chance ?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2016

SandraXOXO

Jeg ville personligt ikke give et forhold der var gået galt en ny chance når manden har fået barn med en anden. I mine øjne går man ikke fra et forhold og direkte ind i et nyt og får et barn for at skride og ønske det gamle forhold tilbage. Jeg ville derimod nok råde ham til at kæmpe for at få det til at fungere med eksen og deres lille barn. 

Anmeld Citér

11. januar 2016

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Jeg ville personligt ikke give et forhold der var gået galt en ny chance når manden har fået barn med en anden. I mine øjne går man ikke fra et forhold og direkte ind i et nyt og får et barn for at skride og ønske det gamle forhold tilbage. Jeg ville derimod nok råde ham til at kæmpe for at få det til at fungere med eksen og deres lille barn. 

De snakker ikke sammen, og hun er ja undskyld skør  hun har taget røven på ham, og sagt hun var på ppiller (han havde sagt han ikke ønskede flere børn) mig og ham har fire Børn sammen. Den yngste er 1.5 år. Og så nægtede hun abort.

Anmeld Citér

11. januar 2016

loop

Anonym skriver:

De snakker ikke sammen, og hun er ja undskyld skør  hun har taget røven på ham, og sagt hun var på ppiller (han havde sagt han ikke ønskede flere børn) mig og ham har fire Børn sammen. Den yngste er 1.5 år. Og så nægtede hun abort.

Er det hende, der har fortalt dig det? Eller er det ham?

Hvor godt kender du hende?

Anmeld Citér

11. januar 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Min mand og jeg gik fra hinanden sidste år i januar, efter meget knas i forholdet, han fandt hurtig en ny, og har lige fået et barn med hende. de har dog IKKE været sammen siden juni mdr. 

vores venskab er super godt, måske for godt ? Jeg ved ikke om jeg er blevet glad for ham 

han siger ofte at han gerne ville vores familie vi har skabt, gerne ville det kunne fungere osv men hvad betyder det Så? Vil han mig eller er hans drøm om vores familie smuldret? Og hvad vil jeg? Han har jo fået et barn, kan jeg vende mig til det ? 

Er det overnoverhoved en god ide at give vores ægteskab en chance ?? 

JEG ville ikke kunne give det en chance til, når han har fået et barn med en anden. Det vil nogen måske mene er småligt, men jeg ville ikke kunne leve med at skulle få besøg af hans barn - og jeg ville heller aldrig kunne nægte ham at have et forhold til barnet, så derfor kunne jeg ikke. 

Anmeld Citér

11. januar 2016

SandraXOXO

Anonym skriver:

Ja men så er han da os et fjols. Kondomer sikre mod sygdomme og uønskede børn. Så når man hygger med en man næsten lige har mødt efter at have forladt sin familie, så er det på med hætten. Men det jo bare sådan jeg ser det. Jeg ville aldrig kunne tilgive/acceptere og leve med et forhold hvor min mand gik ud og fik en ny lille familie lige da vi gik fra hinanden. I mine øjne, ville det ligesom være dødsstødet. Og det kunne han ikke slippe afsted med bare at give pigen skylden for. Men det er jo dit liv og ikke mit. Hvad vil DU gerne, hvad føler du mht alt det her? 

Anmeld Citér

11. januar 2016

AlberteSophie

Dine følelser og dit hjerte, er din og kun din vej frem.

Jrg bør ikke påvirke dine følelser som du allerede har følt dig sikker ved. 

Alle begår fejl, men du lever kun en eneste gang. Om det hans fejl at få en "ny" familie, eller din fejl at (måske) tá ham tilbage, ved kun du og ham. 

Rigtig meget held og lykke. 

Anmeld Citér

11. januar 2016

Anonym trådstarter

loop skriver:

Er det hende, der har fortalt dig det? Eller er det ham?

Hvor godt kender du hende?

Det har hun. Jeg kender hende ret godt, hun har bla fået fjernet hendes datter (deres søn er dog hjemme endnu) men min eksmand har snakket med kommunen, og der er undersøgelser igang om hvor vidt hun kan varetage det barn, så de har eftersprugt om hvis/når det blir aktuelt om barnet kan bo hos hamm

Anmeld Citér

11. januar 2016

Abracadabra

Anonym skriver:

Det har hun. Jeg kender hende ret godt, hun har bla fået fjernet hendes datter (deres søn er dog hjemme endnu) men min eksmand har snakket med kommunen, og der er undersøgelser igang om hvor vidt hun kan varetage det barn, så de har eftersprugt om hvis/når det blir aktuelt om barnet kan bo hos hamm

Så han har erstattet dig med en skør kugle, som ikke kan tage sig af sine børn... Ja, så er det da klart, at han hellere vil "hjem" til dig! Så kan du i øvrigt også passe hans barn... 

Tænk grundigt over, hvorfor I blev skilt: Er de problemer løst? Hvis ikke, så lad være med at gå tilbage til en fuser. 

Anmeld Citér

11. januar 2016

loop

Anonym skriver:

Godt du har snakket med hende, så det ikke bare er noget han har sagt for at pynte på historien.

Derudover sikke et roderi, og sikke en uansvarlig mand. Hvad vil han fortælle sine børn når de bliver voksne?

Jeg vil tænke over om jeg kan finde et brugbart svar til dig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.