Hvornår kan man teste positiv graviditet test...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2016

janni2750

ErDetSnartNU skriver:

Den ligner slet ikke en positiv test - hvis du læser indlægssedlen kan du se, at de skal være lige tydelige, medmindre at teststregen er tydeligst. 

ja men det er jo den ene der er tydligere end den anden og de så os sådan ud da jeg ventet min sæn

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2016

fo82

Sedigfor skriver:

Her passer det, min mens stoppede D 1 altid og havde æl D 14 og min mens kom D 28.

Netop - du får den mens 14 dage efter ægløsning ;-) at din ægløsning så passer med 14 dage efter mens er heldigt nok - så passer du på samtlige menstruations apps :-p

jeg har ægløsning på dag 12 og begynder at bløde på dag 26 - altså 14 dage efter æl - men har æl kortere end 14 dage efter mens..

igen æl styrer mens - ikke omvendt.. Menstruation er udskillelse af et ubefrugtet æg... Har du ikke ægløsning Hardy med meget stor sansynlighed heller ikke mens... 

Anmeld Citér

11. januar 2016

ErDetSnartNU

janni2750 skriver:

ja men det er jo den ene der er tydligere end den anden og de så os sådan ud da jeg ventet min sæn

Ja, det er KONTROLSTREGEN der er tydeligst på din test. Det kan du jo ikke bruge til noget. Har du overhovedet sat dig ind i sagerne??

Anmeld Citér

11. januar 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
janni2750 skriver:

Du tog vel ikke ægløsnings-, men graviditetstest, da du ventede din søn? 

I betragtning af, at det er mindre end to uger siden, du overhovedet fik fjernet spiralen, så synes jeg, du virker ekstremt utålmodig. 

Anmeld Citér

11. januar 2016

janni2750

Mor og meget mere skriver:

Du tog vel ikke ægløsnings-, men graviditetstest, da du ventede din søn? 

I betragtning af, at det er mindre end to uger siden, du overhovedet fik fjernet spiralen, så synes jeg, du virker ekstremt utålmodig. 

Jeg tog først en æggeløsnings test også havde manden og jeg sex...

Og 2 uger efter eller sådan noget testet jeg positiv på en graviditets test

Anmeld Citér

11. januar 2016

Rockertand

janni2750 skriver:

Jeg tog først en æggeløsnings test også havde manden og jeg sex...

Og 2 uger efter eller sådan noget testet jeg positiv på en graviditets test

Jeg tror, at du har enormt svært ved at forstå det, folk skriver.....

Ca. 12-16 dage før forventet menstruation kan du være heldig at få en positiv ægløsningstest, det kræver lidt tålmodighed (og nogle gange lidt held), men den er ikke positiv før teststregen er lige så tydelig eller mere tydelig end kontrolstregen.

Langt de fleste kan lave 2 mere eller mindre tydelige streger på en ægløsningstest hele måneden, men det betyder altså ingenting.

Der er ingen af dine teste, der er positive.

Når det så er sagt, så kan du jo altså godt blive gravid uden at få en positiv test, idet nogle aldrig fanger den positive test, fordi de ikke er dygtige nok til at ramme rigtigt, men jo alligevel får ægløsning.

Sidste gang var du så bare heldig at ramme ægløsning uden at påvise den med en ægløsningstest, og det er jo helt fint.

Når man har ægløsning, er man 2+0, og et befrugtet æg sætter sig først fast omkring 3+0, og først et stykke tid derefter er det muligt at måle en HCG-stigning, som er det "stof" din graviditetstest måler.

Spørg, hvis det er uklart 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.