Naturgas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2016

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jeg tænkte også med det samme - hvorfor ikke være bekymret for udgiften til varmepumpen? Den kan sagtens løbe i 1000 kr i måneden, så det skal også indregnes.

I kan altid bede om at se opgørelsen for udgifterne, der står sort på Hvidt, hvad der er betalt i forbrug det foregående år, så kan I selv vurdere, om det er acceptabelt.

Nu spørger jeg måske dumt men kan man ikke vælge om man vil bruge varmepumpen det vil vi også spørger om

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2016

FruStolpe

Mor11 skriver:

Nej nej nej hvor vildt! Er der ikke et lokalråd eller lign der kunne få lukket lortet? Det kan da slet ikke betale sig for jer - eller, jeg ved selfølgelig ikke om gasprisen fx er tilsvarende dyrere også.. 

Der er både blevet købt af os forbrugere og alt muligt andet. Det er dog faldet en smule, da jeg flyttede ind her hos min mand for 8 år siden gav ham 36000 om året 

Det er lige før det ville være billigere med el radiatorer. . Men så er der tilslutningsafgift oveni... 

Anmeld Citér

7. januar 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Nu spørger jeg måske dumt men kan man ikke vælge om man vil bruge varmepumpen det vil vi også spørger om

Men så bliver jeres varmeudgift jo bare forholdsvis højere, så I er nødt til at finde ud af, hvad der er billigst.

Derudover er jeg ikke klar over, om der er noget skatteteknisk ved brug af varmepumper. Vi har investeret i solceller, og de skal producere, så vi kan afskrive forholdsvist over skattebilletten, så,hvis vi dækkede dem til (svarende til ikke at bruge varmepumpen), så ville afskrivningen ikke fungere efter hensigten, så det skal nok lige cleares med ejer.

Anmeld Citér

7. januar 2016

kisser129

Vi har 122 kvm, i to plan dog, og vi har utrolig billig varme. Vores ejendomsmægler troede det var en fejl i salgsopstillingen, men den er altså god nok. Vi bruger ca. 800 kr. om måneden i varme, og jeg kan lide at have det ret lunt ��. Huset er fra 1969.

Anmeld Citér

7. januar 2016

Mor11

Profilbillede for Mor11
kisser129 skriver:

Vi har 122 kvm, i to plan dog, og vi har utrolig billig varme. Vores ejendomsmægler troede det var en fejl i salgsopstillingen, men den er altså god nok. Vi bruger ca. 800 kr. om måneden i varme, og jeg kan lide at have det ret lunt ��. Huset er fra 1969.

Men hvilken Varmekilde?  

Anmeld Citér

8. januar 2016

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87
Anonym skriver:

Fjernvarme får vi ude fra der har vi ikke noget fyr

Nej det ved jeg godt. �� det var dårligt formuleret. 

Jeg mente bare, at det generelt kommer an på fyrets alder, hvis man skal have naturgas. Der er nogle der er mere besparende end andre. 

Anmeld Citér

8. januar 2016

Kom-nu-bebs

Mor11 skriver:

What??! Vi gav 5000 om året i Varme da vi havde fjernvarme i lejligheden! Den var 75kvm. Fjernvarme er det billigste, udover alternative kilder. 

Det giver da ingen mening..

En lille bemærkning. Det kommer helt an på hvor man bor og hvilket fjernvarmeselskab man er tilknyttet. Nogle steder er der ekstrem høje afgifter fra selskabets side. Fx i det område hvor jeg bor er fjernvarme den absolut dyreste opvarmning, Elvarme er billigere og naturgas er langt den billigste opvarmning..

Anmeld Citér

8. januar 2016

Elgaard73

I salgsopstillingen står der hvad den nuværende ejer har haft af forbrug igennem det sidste år. Det ville da kunne give jer et nogenlunde praj om hvad i kan forvente af udgift.

Anmeld Citér

8. januar 2016

Mamman

Profilbillede for Mamman
Anonym skriver:

Okay der hvor vi bor nu er det fjernvarme og vi giver 21xxx om året for 112 kvm 

er jeres fjernvarmeleverandør EON???

Anmeld Citér

8. januar 2016

Chris87

Vi har et hus på 160 kvm og bruger Ca 15500 om året i varme - vi har naturgas og suplererer så med pejsen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.