Positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2016

rikke33n

mija skriver:

Syntes slet ikke at jeg kunne se nogle streg  Men nu har jeg taget denne imorges, og tjaa, kan egentlig kun ane en utydelig streg ?

Jeg kan ikke helt finde ud af hvor langt jeg ville være henne, havde min mens 1 dag, d 6/12, og min kæreste og jeg var sammen d 24/12. Da min cyklus er meget svingende, ved jeg ikke hvornår min forventede mens ville komme 

Så det er nok lidt tidligt at teste ? 

Prøv andre tests. Har selv prøvet dem fra normal og de er simpelthen for billige. Mine viste negativ til trods for jeg er i uge 9 og meget gravid..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2016

mija

elskeratværemor skriver:

Har du testet? 

Ja, den viser det samme.. Ved ikke hvad jeg skal tro

Anmeld Citér

8. januar 2016

mija

rikke33n skriver:

Prøv andre tests. Har selv prøvet dem fra normal og de er simpelthen for billige. Mine viste negativ til trods for jeg er i uge 9 og meget gravid..

Det kunne være en idé, har faktisk kun prøvet dem! Må ned og købe nogle andre, og så teste igen imorgen..

Anmeld Citér

8. januar 2016

Jupiter

Jeg ser en svag streg, og den ligner mine fra de tre gange jeg har testet positiv omkring 3+4.

Den første gang blev en normal graviditet, den anden en mola, og den tredje er jeg halvvejs igennem nu - og den virker heldigvis også helt normal 

Alle gangene var mine streger ca 4-5 dage om at blive tydeligere.

Anmeld Citér

8. januar 2016

Miaaalborg

mija skriver:

Syntes slet ikke at jeg kunne se nogle streg  Men nu har jeg taget denne imorges, og tjaa, kan egentlig kun ane en utydelig streg ?

Jeg kan ikke helt finde ud af hvor langt jeg ville være henne, havde min mens 1 dag, d 6/12, og min kæreste og jeg var sammen d 24/12. Da min cyklus er meget svingende, ved jeg ikke hvornår min forventede mens ville komme 

Så det er nok lidt tidligt at teste ? 

Jeg kan godt se streg nr 2 

Anmeld Citér

8. januar 2016

Sedigfor

Test med et andet mærke (:

Anmeld Citér

8. januar 2016

elskeratværemor

Tilslutter mig de andre prøv et andet mærke for der er noget på dine billeder 

Anmeld Citér

8. januar 2016

mija

Har lige været nede og købe nogle andre.. Har lyst til at tage den her lidt senere når jeg kommer hjem, selvom det nok giver et bedre resultat imorgen tidlig 

Anmeld Citér

8. januar 2016

mija

Kunne selvfølgelig ikke ladevær, denne test er tager for 5 min siden.. Tror stadig ikke på det før der er gået længere tid.. Nu tester jeg ikke før om et par dage igen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. januar 2016

o1Mutte

mija skriver:

Kunne selvfølgelig ikke ladevær, denne test er tager for 5 min siden.. Tror stadig ikke på det før der er gået længere tid.. Nu tester jeg ikke før om et par dage igen 

Der er da ingen tvivl Tillykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.